Details van de review

TriNed
Glasvezel providers
Niet doen mensen! Ok zo lang het draait... maar als er ook maar iets aan de hand is. Er zijn veel betere alternatieven!

De Trined klantenservice is de ergste die ik ooit meegemaakt heb. Wij zien dat we al ruim een jaar 10 euro teveel betalen voor ons abonnement. Daarvoor hebben we inmiddels al 9x contact gezocht met Trined!!! De ticket blijft gewoon open staan! Ondertussen wordt er wel leuk elke maand teveel afgeschreven! Nergens krijgen we een reactie op.

Let op mensen!!! Ik zou nooit in zee gaan met deze club! Er zijn gelukkig inmiddels alternatieven voor snel glasvezel. (Goedkoper en sneller). Brand je vingers niet aan Trined!

@Trined, niet eens met deze reactie? Kijk dan eens naar ticket T8202132162. Belachelijk!!!! Zo ga je niet met klanten om.

Gemiddelde score 

1.0
Installatie 

Onbekend
Helpdesk 

1.0
Internet 

Onbekend
Bellen 

Onbekend
Digitale televisie 

1.0
Geschreven door Peter Blom Februari 02, 2018

Slechtere klantenservice kan je je niet voorstellen.

Niet doen mensen! Ok zo lang het draait... maar als er ook maar iets aan de hand is. Er zijn veel betere alternatieven!

De Trined klantenservice is de ergste die ik ooit meegemaakt heb. Wij zien dat we al ruim een jaar 10 euro teveel betalen voor ons abonnement. Daarvoor hebben we inmiddels al 9x contact gezocht met Trined!!! De ticket blijft gewoon open staan! Ondertussen wordt er wel leuk elke maand teveel afgeschreven! Nergens krijgen we een reactie op.

Let op mensen!!! Ik zou nooit in zee gaan met deze club! Er zijn gelukkig inmiddels alternatieven voor snel glasvezel. (Goedkoper en sneller). Brand je vingers niet aan Trined!

@Trined, niet eens met deze reactie? Kijk dan eens naar ticket T8202132162. Belachelijk!!!! Zo ga je niet met klanten om.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

2 resultaten - getoond 1 - 2

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door SimonleBon
September 10, 2018
Automatische incasso kun je toch via je bank storneren? Tot drie maanden terug meen ik. Meestal volgt er wel een reactie op storneren, dan gaan namelijk alle alarmbellen rinkelen. Jij bent een betaalverplichting aangegaan en in ruil daarvoor heeft de provider een leververplichting.

Ik zou geen betere alternatieven voor snel glasvezel weten, hooguit een andere provider op dezelfde vezel.
KPN haalt hier op het bejaarde koper geen fatsoenlijke snelheid en stort in wanneer je op twee iTV boxjes naar een HD kanaal zit te kijken.
Ziggo internet hapert, niet alleen bij mij, maar ook bij andere buren. Klachten werden ontkent door Ziggo, alles "zou perfect werken". Precies, ZOU, want in werkelijkheid was het een drama. Google maar eens op "internet provisioning Ziggo". En dan zal ik maar niet beginnen over de energieverslindende Mediabox XL....
Geschreven door SimonleBon
September 10, 2018
Ik zag ditzelfde commentaar ook al op Tweakers.net, https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/54132401#54132401
Maar deze mijnheer reageert totaal niet op antwoorden, vragen of hulp die geboden wordt. Het is gewoon een troll die zijn vuil dumpt.
2 resultaten - getoond 1 - 2