Details van de review

TriNed
Glasvezel providers
Na update 27-3-2018 geen tv meer . Komt de monteur van hsl vertellen dat er een digitaal kastje moest worden aangeschaft . Ik ben van mening dat hsl dat kastje dan maar moet vergoeden . De andere mogelijkheid was , dat ik maar een nieuwe tv moest kopen (de mijne is nu 10 jaar oud , en werkt perfect).
Heeft hier iemand nog meer last van , of ben ik de enigste ( volgens de monteur wel ). Inmiddels zit ik vanaf de update zonder tv.
Geschreven door v.Rozendaal April 10, 2018

Na update 27-3-2018 geen tv meer . Komt de monteur van hsl vertellen dat er een digitaal kastje moest worden aangeschaft . Ik ben van mening dat hsl dat kastje dan maar moet vergoeden . De andere mogelijkheid was , dat ik maar een nieuwe tv moest kopen (de mijne is nu 10 jaar oud , en werkt perfect).
Heeft hier iemand nog meer last van , of ben ik de enigste ( volgens de monteur wel ). Inmiddels zit ik vanaf de update zonder tv.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door SimonleBon
September 10, 2018
Ik ben bang dat het inderdaad een kwestie is van kastje of nieuwe TV. Uw TV is misschien wel Full HD (en dat is wat anders dan HD of HD ready) maar zal waarschijnlijk niet overweg kunnen met de Full HD uitzendnorm.

Het is ook een beetje geluk hebben, sommige oudere TV's van 10 jaar (en ouder) ondersteunen het wel.
1 resultaten - getoond 1 - 1