Details van de review

TriNed
Glasvezel providers
Trined zou het alternatief zijn voor ziggo.

snel internet, interactieve tv en telefoon.

vandaag de installatie.

er moest een nieuwe kabel worden geplaatst (coax er uit en utp er in)

dit lukte niet. de coax is er uitgehaald maar de installateur kreeg de utp niet door de leiding. er ligt nu dus een utp kabel door mijn kamer heen.

de kabel voor boven kon hij door tijdverlies niet meer trekken. Aan het eind van de installatie werd me verteld dat de nieuwe kabel in rekening werd gebracht. ??? en de 2e afspraak zou ook in rekening worden gebracht. (uren plus materiaal)

op dit moment heb ik dus geen tv boven, een utp kabel door mijn kamer. Tijdens mijn gesprek met de klantenservice was het duidelijk dat er geen oplossing zou komen. De monteur was al langer bezig geweest dan wat de bedoeling was en uit coulance waren die uren niet in rekening gebracht. De monteur is vertrokken zonder door het huis de internetverbinding te testen, alle plaatjes die van de muur waren gehaald werden er niet opnieuw opgezet. ik heb zo'n spijt van deze keus. ondanks het snelle internet.

positief:

snel internet

negatief

minder zenders
geen ziggo sport (f1)
minder zenders via de app beschikbaar
geen tv boven
utp kabel door de kamer

wat een teleurstelling!!!
ik ga zsm terug naar ziggo
Gemiddelde score 

5.0
Installatie 

1.0
Helpdesk 

4.0
Internet 

8.0
Bellen 

8.0
Digitale televisie 

4.0
Geschreven door Harm den Dekker Juli 26, 2018

Teleurgesteld

Trined zou het alternatief zijn voor ziggo.

snel internet, interactieve tv en telefoon.

vandaag de installatie.

er moest een nieuwe kabel worden geplaatst (coax er uit en utp er in)

dit lukte niet. de coax is er uitgehaald maar de installateur kreeg de utp niet door de leiding. er ligt nu dus een utp kabel door mijn kamer heen.

de kabel voor boven kon hij door tijdverlies niet meer trekken. Aan het eind van de installatie werd me verteld dat de nieuwe kabel in rekening werd gebracht. ??? en de 2e afspraak zou ook in rekening worden gebracht. (uren plus materiaal)

op dit moment heb ik dus geen tv boven, een utp kabel door mijn kamer. Tijdens mijn gesprek met de klantenservice was het duidelijk dat er geen oplossing zou komen. De monteur was al langer bezig geweest dan wat de bedoeling was en uit coulance waren die uren niet in rekening gebracht. De monteur is vertrokken zonder door het huis de internetverbinding te testen, alle plaatjes die van de muur waren gehaald werden er niet opnieuw opgezet. ik heb zo'n spijt van deze keus. ondanks het snelle internet.

positief:

snel internet

negatief

minder zenders
geen ziggo sport (f1)
minder zenders via de app beschikbaar
geen tv boven
utp kabel door de kamer

wat een teleurstelling!!!
ik ga zsm terug naar ziggo

Was deze review nuttig? 

Commentaar

2 resultaten - getoond 1 - 2

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door A. van Dommelen
Augustus 10, 2018
Begrijp dat je teleurgesteld bent dat het trekken van een kabel niet lukt, maar dat heeft niets te maken met de kwaliteit van de aangeboden (elektronische) diensten. Wat mij dan wel opvalt is dat je bij de negatieve ervaring noemt dat je minder zenders hebt, dat wist je vooraf bij het afsluiten, dat wordt duidelijk weergegeven!

Maar de top is echt dat je hier een negatieve recentie duirft te geven mede omdat je geen Ziggo Sport meer hebt!
Hoe logisch is dat als je Ziggo opzegt!
Geschreven door SimonleBon
September 10, 2018
Ik vind het vreemd dat de coax eruit moet. TriNed heeft een glasvezel modem met DVB-C (uitgang met coaxkabel). Als je Ziggo hebt, is dit een kwestie coax op het modem i.p.v. het Ziggo overnamepunt, Ziggo-kaarten uit de TV, en zenders zoeken.
Met de DVB-C zijn bijna alle zenders in HD op elke tv in huis, zonder gebruik van een CI-module of box. Bij Ziggo zijn dat maar 4 zenders, wil je er meer zien, dan heb je een kaart of mediabox nodig.
Voor de extra pakketten (bijv. Plus pakket, Fox Sport, Ziggo Sport) heb je wel een CI-module of kastje nodig.
2 resultaten - getoond 1 - 2