Details van de review

TriNed
Glasvezel providers
Na lang wachten eindelijk gebruik te kunnen maken van glasvezel in Ysselsteyn (Venray) is dan vorige week de monteur geweest om alles te installeren.
Alle voorbereidingen had ik al getroffen zodat de overstap soepel zou gaan (goede coax naar iedere tv in huis, evenals cat5e met enkel gigabit switches en nieuwste access points), dat al zat toen we nog bij Ziggo klant waren.
De monteur heeft alles netjes omgezet naar Trined, fritzbox router geplaatst, de tv geïnstalleerd op de juiste frequenties en zoals het hoort in de meterkast alles netjes afgewerkt zoals ik het zelf ook doe.

Internet is stabiel, continu de volledige snelheid (vaak zelfs rond 110%) en signaal op digitale tv is goed (via coax). Het enige dat op viel is dat kleuren van verschillende zenders soms uiteen lopen, misschien dat dit bij de concurrent nooit is opgevallen, of dat het nu ook echt zo is.

Al met al zeer tevreden en de helpdesk heeft vooraf ook goed te woord gestaan.
Gemiddelde score 

9.5
Installatie 

10.0
Helpdesk 

8.0
Internet 

10.0
Bellen 

Onbekend
Digitale televisie 

10.0
Geschreven door Joep Stevens Augustus 15, 2018

Tevreden

Na lang wachten eindelijk gebruik te kunnen maken van glasvezel in Ysselsteyn (Venray) is dan vorige week de monteur geweest om alles te installeren.
Alle voorbereidingen had ik al getroffen zodat de overstap soepel zou gaan (goede coax naar iedere tv in huis, evenals cat5e met enkel gigabit switches en nieuwste access points), dat al zat toen we nog bij Ziggo klant waren.
De monteur heeft alles netjes omgezet naar Trined, fritzbox router geplaatst, de tv geïnstalleerd op de juiste frequenties en zoals het hoort in de meterkast alles netjes afgewerkt zoals ik het zelf ook doe.

Internet is stabiel, continu de volledige snelheid (vaak zelfs rond 110%) en signaal op digitale tv is goed (via coax). Het enige dat op viel is dat kleuren van verschillende zenders soms uiteen lopen, misschien dat dit bij de concurrent nooit is opgevallen, of dat het nu ook echt zo is.

Al met al zeer tevreden en de helpdesk heeft vooraf ook goed te woord gestaan.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Ans van der Hoff
Augustus 25, 2018
Joep, mag je ons wel advies komen geven, Trined heeft aangesloten, monteur zegt als zit nu op glasvezel. Maar kijken nog wel steeds ziggo. Gevraagd of we kunnen opnemen en terugkijken, jasoor zegt monteur. Besteld kastje voor 4 euro in de maand, maar toen we trined belde zeggen ze dat er een ander kastje besteld is. Klantenservice denkt dat je zelf monteur bent. Misschien kun jij helpen met de kabels.
TV gaat pas na een half uur aan te staan op n zender.
Maandag zou hij overleggen met monteur, maar zegt ook er komt geen monteur langs.
1 resultaten - getoond 1 - 1