Details van de review

TriNed
Glasvezel providers
In de ochtend is reggiefiber gekomen om het glasmodem te vervangen. Daarna om 15:00 heeft Trined de router en hun modem geplaatst. Hij kon niets in bedrijfstellen omdat er geen signaal was. Bleek dat de verbinding niet gepatched was naar Trined of niet aangevraagd.
Om 16:30nog geen enkele reactie vanuit Trined, toch maar weer eens gebeld, helaas konden ze niets voor me doen, er was een ticket ingelegd naar de netwerkbeheerder en daar kon ik het mee doen en moest maar afwachten. Nu blijkt dat we heel het weekend zonder telefoon , radio, tv en internet zitten. Ook wordt er niet even contact met ons opgenomen wanneer we wel aangesloten worden. Nu maar hopen dat we de opsluiting zonder kosten weer kunnen opzeggen want dit is echt bagger. Eens maar nooit meer.
Gemiddelde score 

1.0
Installatie 

1.0
Helpdesk 

1.0
Internet 

1.0
Bellen 

1.0
Digitale televisie 

1.0
Geschreven door John Augustus 25, 2018

Aangesloten en geen verbinding, eens maar nooit meer.

In de ochtend is reggiefiber gekomen om het glasmodem te vervangen. Daarna om 15:00 heeft Trined de router en hun modem geplaatst. Hij kon niets in bedrijfstellen omdat er geen signaal was. Bleek dat de verbinding niet gepatched was naar Trined of niet aangevraagd.
Om 16:30nog geen enkele reactie vanuit Trined, toch maar weer eens gebeld, helaas konden ze niets voor me doen, er was een ticket ingelegd naar de netwerkbeheerder en daar kon ik het mee doen en moest maar afwachten. Nu blijkt dat we heel het weekend zonder telefoon , radio, tv en internet zitten. Ook wordt er niet even contact met ons opgenomen wanneer we wel aangesloten worden. Nu maar hopen dat we de opsluiting zonder kosten weer kunnen opzeggen want dit is echt bagger. Eens maar nooit meer.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

2 resultaten - getoond 1 - 2

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door SimonleBon
September 10, 2018
Wat een onzinverhaal. Reggiefiber? Reggefiber legt glasvezel voor KPN aan, dan kun je Telfort, Xs4all of KPN als provider hebben..

Ik snap mensen ook niet die overstappen zonder overlap. Ik ben nog wel eens geswitched van provider, maar heb altijd gezorgd voor overlap of ik nu van KPN naar UPC, UPC naar Online, Online naar Telfort, Telfort naar Ziggo ging.
Geschreven door klaas
September 30, 2018
ik ben ook pas aangesloten bij Trined en wilde hier wat toevoegen.

Reggefiber is een kabelbeheerder en is een dochteronderneming van KPN maar deze werkt onafhankelijk,
in sommige gebieden zitten er ook andere providers zoals trined.
trined is een provider en die is afhankelijk of de kabelbeheerder de aansluiting "actief" heeft gemaakt.
bij mij was het signaal ook 1 dag te laat, maar heb de kinderen zelf maar vermaakt.
2 resultaten - getoond 1 - 2