Details van de review
Als je dan ook nog het standaard zenderpakket afzet tegen het schamele aanbod van andere providers, kan je er bijna niet meer onderuit om Trined toch eens te overwegen. De geleverde diensten doen het voortreffelijk. Ik ben dus een erg tevreden klant.
Gemiddelde score | 9.0 | |
Installatie | 9.0 | |
Helpdesk | 8.0 | |
Internet | 9.0 | |
Bellen | 9.0 | |
Digitale televisie | 10.0 |
Zeer goede ervaring met Trined
Ik voel mij geroepen toch eens een reactie te geven op ervaringen met Trined op deze site. Dit naar aanleiding van sommige negatieve reacties hier. Ik zit al enkele jaren op glasvezel. Ik ben in mei overgestapt naar Trined. Tot op dit moment heb ik hier nog geen seconde spijt van gehad. Trined komt zijn afspraken strikt na. Trined reageert ook direct op vragen. Wanneer er een storing is wordt deze ook direct op de site vermeld, waardoor je het gerustellende gevoel krijgt dat er iets aan gedaan wordt.
Als je dan ook nog het standaard zenderpakket afzet tegen het schamele aanbod van andere providers, kan je er bijna niet meer onderuit om Trined toch eens te overwegen. De geleverde diensten doen het voortreffelijk. Ik ben dus een erg tevreden klant.