Details van de review

TriNed
Glasvezel providers
Veel last van blokkerig beeld . je kunt 100x bellen of contact met trined opnemen maar er wordt niks aan gedaan je wordt van het kasje naar de muur gestuurd. in ben nu al 2 jaar met die zooi bezig maar nog steeds geen goed resultaat. maar wel worden maandelijks de rekeningen ingehouden . kortom een bedrijf wat niet achter service staat en niets tot de klanten doet.
Gemiddelde score 

4.0
Installatie 

2.0
Helpdesk 

1.0
Internet 

8.0
Bellen 

6.0
Digitale televisie 

3.0
Geschreven door martien September 22, 2018

Veel last van blokkerig beeld . je kunt 100x bellen of contact met trined opnemen maar er wordt niks aan gedaan je wordt van het kasje naar de muur gestuurd. in ben nu al 2 jaar met die zooi bezig maar nog steeds geen goed resultaat. maar wel worden maandelijks de rekeningen ingehouden . kortom een bedrijf wat niet achter service staat en niets tot de klanten doet.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door klaas
September 30, 2018
ik ben ook pas aangesloten bij Trined en wilde hier wat toevoegen.

bij mij was er ook op de televisie blokjes te zien, maar toen de monteur kwam kreeg ik uitleg dat het in de tuner zat van mijn televisie.
dit heeft hij ook laten zien door een test te doen met een decoder aan de coax te hangen.
en voila.....geen blokken meer te zien.
ook zei hij dat het kon liggen aan de centrales, maar dat Trined daar niet veel aan kan doen, dat is het werk van de kabelbeheerder.....trined is maar een provider en moet het doen wat die levert aan signaal.

hele uitleg en snelle service gekregen....EN een oplossing
dat kan ik niet zeggen van KPN....van 5 modems die ze stuurde...telkens als er weer iets was...maar daar nooit een oplossing gehad.

van mij alleen maar hulde voor trined
1 resultaten - getoond 1 - 1