Details van de review

TriNed
Glasvezel providers
Internet werkt prima, maar de televisie is werkelijk een drama. Zo extreem slecht, een schande dat ze er geld voor durven te vragen. Beeld hapert, opnemen werkt nauwelijks en zappen naar een andere zender duurt 3 à 4 seconden. We zullen blij zijn als het jaar voorbij is.
Gemiddelde score 

3.3
Installatie 

4.0
Helpdesk 

2.0
Internet 

6.0
Bellen 

Onbekend
Digitale televisie 

1.0
Geschreven door Michiel September 22, 2018

TV erbarmelijk

Internet werkt prima, maar de televisie is werkelijk een drama. Zo extreem slecht, een schande dat ze er geld voor durven te vragen. Beeld hapert, opnemen werkt nauwelijks en zappen naar een andere zender duurt 3 à 4 seconden. We zullen blij zijn als het jaar voorbij is.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

2 resultaten - getoond 1 - 2

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door klaas
September 30, 2018
ik wilde even hierop reageren.
Het is niet zo dat ik trined de hemel wil inprijzen, maar ik ben ook pas aangesloten op trined.
1e dag geen signaal (door Reggefiber)....blokjes op de coax verbinding (opgelost door trined)....en een interactief kastje in de speelkamer waar het beeld soms bleef staan en blokjes.
ik had gebeld en binnen 2 dagen een monteur op de stoep gehad.
deze had het probleem met de coax kabel niet kunnen verhelpen, want dat lag aan mijn tv (heeft hij ook laten zien)
het probleem met de interactieve televisie had hij ook zo opgelost, want ik had een router in mijn netwerk die het beeld verstoorde.
De monteur stelde dit ding anders in en de blokjes waren verdwenen.
ik zeg al....ze zijn niet heilig, maar mijn ervaring is dat ze er wel alles aan doen om het op te lossen.

bij KPN kon ik alleen 1 interactieve televisie afnemen (ADSL) en die viel met grote regelmaat uit.
die konden mij toen helpen ( "het ligt aan uw signaal"....?..."mijn" signaal???) en omdat er geen andere provider was, heb ik daar 3 jaar mee moeten doen....DAT is pas frustratie
Geschreven door Mars
Maart 04, 2019
De kwaliteit van Tv kijken is ronduit zwak te noemen. Opgenomen programma's zijn niet door te spoelen, iets wat ik bij geen enkele provider heb meegemaakt. Om maar te zwijgen hoevaak het beeld blijft hangen. Het vervelende is echter dat er in Leende geen concurrentie is, qua glasverbinding.
2 resultaten - getoond 1 - 2