Details van de review

TriNed
Glasvezel providers
We zijn overgestapt naar glasvezel omdat het aangelegd werd en alles beter zou zijn. We hebben geen coaxkabel dus geen tv. Duurder abonnement afgesloten en er is tv. Geen Netflix meer geen Spotify Premium meer. Inloggen ps4 werkt niet meer. Programma terug kijken werkt niet dus weer duurder abonnement. Tweede tv kijken werkt niet of weer kabel trekken. Veel zenders verdwenen zoals Disney channel. Dus al bij al .we willen graag terug naar kpn maar abonnement is niet af te zeggen. Begin er niet aan.
Gemiddelde score 

3.2
Installatie 

1.0
Helpdesk 

1.0
Internet 

5.0
Bellen 

6.0
Digitale televisie 

3.0
Geschreven door Leon pluk Februari 26, 2019

Waardeloos

We zijn overgestapt naar glasvezel omdat het aangelegd werd en alles beter zou zijn. We hebben geen coaxkabel dus geen tv. Duurder abonnement afgesloten en er is tv. Geen Netflix meer geen Spotify Premium meer. Inloggen ps4 werkt niet meer. Programma terug kijken werkt niet dus weer duurder abonnement. Tweede tv kijken werkt niet of weer kabel trekken. Veel zenders verdwenen zoals Disney channel. Dus al bij al .we willen graag terug naar kpn maar abonnement is niet af te zeggen. Begin er niet aan.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door john
Mei 02, 2023
Volgens mij is dit meer een geval van niet goed informatie inwinnen bij de nieuwe aanbieder.
Ik zit al jaren bij KPN, maar ook hier is het niet alleen maar zonneschijn.
niet terugspoelen, blokjes met de nieuwe interactieve ontvangers.En voor elke TV een ontvanger.
Bij TriNed lees ik dat er coax is en dus meerdere TV`s kunt aansluiten.
1 resultaten - getoond 1 - 1