Details van de review

TriNed
Glasvezel providers
Overgestapt van KPN naar Trined. Niks geen gratis aansluitkosten, geen gratis sportkanaal.
Wat meteen opviel was het ultra trage schakelen tutten de kanalen. Na een timing meete ik 3 seconden. Opgenomen programma's zijn niet voor of achteruit te spoelen, iets wat ik nog nooit eerder heb meegemaakt. Daarnaast is een opgenomen programma nauwelijks aan te gluren omdat het regelmatig blijft hangen. Bv Dit zal ik overigens nog melden bij de servicedesk waar ik weinig goeds over lees. Ik communiceer de uitkomst nog.
Gemiddelde score 

6.0
Installatie 

Onbekend
Helpdesk 

6.0
Internet 

7.0
Bellen 

Onbekend
Digitale televisie 

5.0
Geschreven door Mars Maart 04, 2019

Tv kijken niet van deze tijd

Overgestapt van KPN naar Trined. Niks geen gratis aansluitkosten, geen gratis sportkanaal.
Wat meteen opviel was het ultra trage schakelen tutten de kanalen. Na een timing meete ik 3 seconden. Opgenomen programma's zijn niet voor of achteruit te spoelen, iets wat ik nog nooit eerder heb meegemaakt. Daarnaast is een opgenomen programma nauwelijks aan te gluren omdat het regelmatig blijft hangen. Bv Dit zal ik overigens nog melden bij de servicedesk waar ik weinig goeds over lees. Ik communiceer de uitkomst nog.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

2 resultaten - getoond 1 - 2

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Michiel
Maart 19, 2019
TV kijken bij Trined is werkelijk een drama. Alle problemen die je beschrijft hebben wij ook. Ik hoop voor je dat het bij jullie anders gaat, maar bij ons is er niks opgelost door Trined. Het enige wat we mogen doen is het TV abonnement opzeggen, maar voor internet moeten we gewoon doorbetalen. Wij kijken uit naar juni wanneer het jaar voorbij is en Trined volledig kunnen opzeggen. Het is werkelijk een schandaal dat je zo veel moet betalen voor zoiets waardeloos als Trined. Nogmaals, ik hoop dat het bij jullie beter afgehandeld wordt.
Geschreven door john
April 12, 2021
Kijk gewoon Digitaal TV met een daarvoor bestemde TV (DVBT), zappen gaat supersnel. allle zenders en niet zo'n "extra" lelijk interactief kastje..
2 resultaten - getoond 1 - 2