Details van de review
De drie voor de helpdesk is ook gebaseerd op andere ervaringen die ik professioneel heb gehad met trined, die is namelijk bedroevend. Zelfs de meest elementere basiskennis ontbreekt: als ik op een Ziggo internetverbinding met trined wil mailen: dan moet ik met mijn trined gegevens bij Ziggo inloggen was een van de adviezen. Je hoeft geen expert te zijn om te begrijpen dat dit onmogelijk kan...
Verder denk ik dat het op zich niet perse een hele slechte provider is, maar ze zijn bezig met geld verdienen en niet met klanten helpen aan een goed product en een goede ervaring.
Gemiddelde score | 3.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 3.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Gedwongen om te betalen?!
Omdat ik veel reacties zie van mensen die "gedwongen" worden te betalen voor een abbo wat ze niet willen: Laat je niet intimideren door hen: Zeg op, geef aan dat je niet meer gaat betalen en betaal gewoon niet (meer) bij slechte prestaties van hun (of natuurlijk bij niet leveren). Ik heb zelf ook zo'n ervaring. Ik had een bedrijfspand, hiervoor trined aangevraagd. Ruim 2 jaar later was hier overal glasvezel gelegd en wilden ze mij aan gaan sluiten. Inmiddels was ik gestopt met m'n bedrijf en had ik het pand ook niet meer, dus netjes een mail gestuurd. krijg ik een paar maanden later een mail dat ze me alsnog aan willen sluiten, geef ik geen toegang tot het pand dan sturen ze toch de rekening voor een jaarcontract, afzeggen is te laat, afkopen kan maar dat is gelijk aan de kosten voor een jaarcontract. Netjes mail gestuurd en gebeld: ik ga niet betalen, nu niet en nooit niet, hoe hoog of laag jullie ook springen met een hele onderbouwing erbij. En de uitdrukkelijk vraag voor excuses. Heb inmiddels een mail ontvangen dat hun uit de goedheid van hun hart hebben besloten het abbo kosteloos te beëindigen, maar excuses kon er niet van af. Maar ik had dit gewoon laten oplopen: niet reageren op deurwaarder (daar heb je immers niets bij afgesloten) en steeds blijven volhouden dat je niet gaat betalen en waarom niet. Dan zullen hun naar een rechter moeten gaan om hun gelijk te krijgen en dat krijgen ze natuurlijk nooit en bovendien zijn de kosten dan hoger dan de mogelijke baten, dus doen ze dat nooit!
De drie voor de helpdesk is ook gebaseerd op andere ervaringen die ik professioneel heb gehad met trined, die is namelijk bedroevend. Zelfs de meest elementere basiskennis ontbreekt: als ik op een Ziggo internetverbinding met trined wil mailen: dan moet ik met mijn trined gegevens bij Ziggo inloggen was een van de adviezen. Je hoeft geen expert te zijn om te begrijpen dat dit onmogelijk kan...
Verder denk ik dat het op zich niet perse een hele slechte provider is, maar ze zijn bezig met geld verdienen en niet met klanten helpen aan een goed product en een goede ervaring.