Details van de review

TriNed
Glasvezel providers
De monteur was netjes om 08:00 aanwezig. Hij heeft alles goed afgewerkt. Ben nu ongeveer 7 maanden klant van TriNed en tevreden. Aangezien Xs4all stopt ben ik opzoek gegaan naar een alternatief maar dan met glasvezel. Ik kom gewoon mijn oude coaxbekabeling gebruiken. Wij hebben 7 TV's in huis en allemaal digitaal voor 10 euro per maand. Interactief willen we niet, wij gebruiken onze eigen HUMAX 5400c met 1TB harde schijf. WERKT Pefect!!

Waarom heb ik voor TriNed gekozen is:
- Beste Fritzbox router 7530, deze is door www.hardware.info als beste bevonden.
- VASTE IP adres
- Goede klantenservice, wel vragen naar techneuten
- weinig providers bieden minimaal 500/500mbps
- Zoveel televisies via de coax aansluiten
- Goede beveiligde netwerk zoals gewend bij Xs4all
- Wij kunnen gewoon onze oude lokale omroep bekijken na verhuizing

een woord TOP
Gemiddelde score 

8.6
Installatie 

10.0
Helpdesk 

9.0
Internet 

9.0
Bellen 

7.0
Digitale televisie 

8.0
Geschreven door Arjan Zwart Juni 07, 2019

Beste alternatief voor Xs4all

De monteur was netjes om 08:00 aanwezig. Hij heeft alles goed afgewerkt. Ben nu ongeveer 7 maanden klant van TriNed en tevreden. Aangezien Xs4all stopt ben ik opzoek gegaan naar een alternatief maar dan met glasvezel. Ik kom gewoon mijn oude coaxbekabeling gebruiken. Wij hebben 7 TV's in huis en allemaal digitaal voor 10 euro per maand. Interactief willen we niet, wij gebruiken onze eigen HUMAX 5400c met 1TB harde schijf. WERKT Pefect!!

Waarom heb ik voor TriNed gekozen is:
- Beste Fritzbox router 7530, deze is door www.hardware.info als beste bevonden.
- VASTE IP adres
- Goede klantenservice, wel vragen naar techneuten
- weinig providers bieden minimaal 500/500mbps
- Zoveel televisies via de coax aansluiten
- Goede beveiligde netwerk zoals gewend bij Xs4all
- Wij kunnen gewoon onze oude lokale omroep bekijken na verhuizing

een woord TOP

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.