Details van de review
Gemiddelde score | 2.3 | |
Installatie | 3.0 | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 2.0 |
Waardeloos
Voorheen altijd bij Ziggo gezeten en prima internetsnelheid en goede tv kwaliteit. Nu sinds april 2019 bij Trined vanwege de aanleg van glasvezel, het zou allemaal nog veel beter worden. Gelijk vanaf de aanleg heb ik veel trager internet en als ik daarover klaag krijg ik te horen dat het ligt aan de verouderde bekabeling. Niets is minder waar, want voorheen via Ziggo was ik wel op snelheid en de bekabeling is nog maar enkele jaren oud. Als snel geven ze je het gevoel dat je er niks van begrepen hebt en dat het zeker niet aan hun ligt. TV kwaliteit is zeker niet beter, ook hier ligt volledige nieuwe bekabeling, maar desondanks blijft het beeld vaak hangen. De bediening van de zenders is bijzonder traag en de digitale mogelijkheden zijn veel minder dan die van Ziggo (Basis). Als de service en de kwaliteit van Trined niet binnen afzienbare tijd verbeterd gaan wij weer terug naar het oude vertrouwde Ziggo en kunnen we ook weer lekker naar de prestaties van Max V kijken. Mijn advies: kies niet voor Trined.