Details van de review
WAARDELOOS,
ook is het zo dat het internet meer dan gemiddeld uitvalt ! 3x per maand is heel normaal, maar ook hier geld als je een storing hebt moet je een ticket aanmaken - of mail sturen,, 2 dagen later antwoord.!
mijn god.. ik ken genoeg providers die het een heel stuk beter doen. dan Triniet.
Gemiddelde score | 3.0 | |
Installatie | 7.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 3.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 1.0 |
Wat een club
Dit is gewoon een verkoop kantoor ! Service je zit uren aan de telefoon oplossing staat op internet zeggen ze dan. vervolgens doe je letterlijk wat er staat.. want immers moet je zelf hardware kopen om tv te kunnen kijken. vervolgens geven ze verkeerd advies. .!! en koop je dus verkeerd materiaal. vervolgens gaan ze ook niet zeggen wat je dan wel moet kopen... na heel heel veel mails kun je dan uit 2 merken kiezen. maar support geven ze niet. met andere woorden je betaald ergens voor je kunt er geen gebruik van maken. en als je dan een claim stuurt van de verkeerde hardware zijn ze niet thuis.
WAARDELOOS,
ook is het zo dat het internet meer dan gemiddeld uitvalt ! 3x per maand is heel normaal, maar ook hier geld als je een storing hebt moet je een ticket aanmaken - of mail sturen,, 2 dagen later antwoord.!
mijn god.. ik ken genoeg providers die het een heel stuk beter doen. dan Triniet.