Details van de review
De installatie is werkend opgeleverd. 500/500 Mb wordt daadwerkelijk gehaald en dat is onvergelijkbaar met de 0,480 Mb upload van mijn adsl-lijntje. Internet flitsend snel en tv-kijken uitstekend.
Klachten die je hier en daar leest zijn naar mijn mening vrijwel allemaal terug te voeren op slecht lezen, verkeerde verwachtingen van het betreffende abonnement etc.
Tv-app kan ik nog niet helemaal beoordelen; wacht nog op aanstaande software update. Wat de app zou moeten doen doet hij ook zonder storing.
Gemiddelde score | 8.3 | |
Installatie | 6.0 | |
Helpdesk | 8.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 9.0 |
Eerste ervaring prima
Vier jaar uitgekeken naar de aanleg van glasvezel. Tot dan satelliet-tv en internet van KPN. Op de aanleg van de installatie is wel wat af te dingen: slordige bedrading en niet compleet; gelukkig kan ik veel zelf. Fritz!box heeft maar 3 uitgaande LAN-poorten beschikbaar, dus moet je al snel aan een geschikte switch, maar die hebben de monteurs dan weer niet. DVB-C tuner nodig wegens bejaarde hdtv, maar die hebben de monteurs alleen bij zich als je ze tevoren bestelt. Aan het voorbereidingstraject schort dus nogal wat. Helpdesk heeft technisch geschoold personeel waarmee ik prima ervaring heb. Helpdesk is goed bereikbaar. Beetje vreemd om ook via de chat telkens postcode en geboortedatum te moeten vermelden, maar goed...
De installatie is werkend opgeleverd. 500/500 Mb wordt daadwerkelijk gehaald en dat is onvergelijkbaar met de 0,480 Mb upload van mijn adsl-lijntje. Internet flitsend snel en tv-kijken uitstekend.
Klachten die je hier en daar leest zijn naar mijn mening vrijwel allemaal terug te voeren op slecht lezen, verkeerde verwachtingen van het betreffende abonnement etc.
Tv-app kan ik nog niet helemaal beoordelen; wacht nog op aanstaande software update. Wat de app zou moeten doen doet hij ook zonder storing.