Details van de review
Gemiddelde score | 2.8 | |
Installatie | 2.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 7.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 1.0 |
Uitval Interactieve TV van Trined
De diensten van trined werken prima behoudens de interactieve TV. Na op 16nov20 tot 2x toe een klacht hebben ingediend werd na de 1e maal een update uitgevoerd. Dat heeft niet geholpen. Na 2e klacht werd mij verteld dat er geen kabel is getrokken vanuit de meterkast maar gebruik is gemaakt van draadloze stekers van KPN. volgens de monteur kon dit prima en hij had maar een uurtje om te installeren en ben ik akkoord gegaan. Bij Trined zegt men nu dat dit voor problemen kan zorgen. Dat is door de monteur niet aan mij verteld; het laatste wordt dus door mij bestreden. Er werd mij door Trined voorgesteld dat er een kabel getrokken moest worden om te kijken of het probleem dan over zou zijn. Hiervoor zou dan 13,75 per kwartier in rekening gebracht worden en ik moest zelf het kruipluik in om onder de vloer de kabel te trekken. De monteur mag dit niet doen volgens de voorwaarden, alleen toekijken voor 13,75 per kwartier. Maar dit bedrijf verwacht dit wel van mij; dat ik op mijn 65e jaar dit zelf mag doen/regel