Details van de review
Wij worden als aanstaande klant niet serieus genomen. U heeft uw zaken niet op orde en dit wordt verdoezeld door gebruik te maken van het magische woord "migratie". Ik heb een ander woord en dat is "onprofessioneel".
Graag ontvang ik een bevestiging dat u deze mail heeft ontvangen en een bevestiging dat ik in generlei verbinding meer sta met het soepzootje dat TriNed heet.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
opzegging aanvraag
Bij deze zeg ik mijn aanvraag voor TriNed glasvezel op. De reden is dat ik dit eind maart heb aangevraagd en nu, maanden later, is bij u nog steeds niet duidelijk wanneer u een dienst kunt leveren. Mijn vriendin heeft meerdere malen gebeld, ze zou vorige week worden terug gebeld voor een afspraak en vandaag beweert de TriNed mevrouw dat ze dat niet gezegd heeft! Onbeschaamd!
Wij worden als aanstaande klant niet serieus genomen. U heeft uw zaken niet op orde en dit wordt verdoezeld door gebruik te maken van het magische woord "migratie". Ik heb een ander woord en dat is "onprofessioneel".
Graag ontvang ik een bevestiging dat u deze mail heeft ontvangen en een bevestiging dat ik in generlei verbinding meer sta met het soepzootje dat TriNed heet.