Details van de review

Tweak Glasvezel
Glasvezel providers
Omdat Tweak internet te vaak plat ligt besloot ik na 8 jaar op te zeggen en naar Ziggo over te stappen. Schriftelijk opzeggen via mail was de instructie. Dat heb ik gedaan, 3x inmiddels vanuit diverse emailadressen, en de service(haha, service m'n neus)-desk blijft aangeven dat mijn berichten niet aankomen. Inmiddels wordt mijn abonnement steeds maar verlengd. Een internetprovider waar de mail niet werkt en waar je niet op kan zeggen, ik dacht dat dat inmiddels iets van vroeger was. Nou, bij Tweak niet hoor! Daar keer ik - als ik eindelijk weg kom - nooit meer terug! Wat dom, zo'n korte termijn strategie die alleen maar slechte publiciteit oplevert.
Gemiddelde score 

3.5
Installatie 

Onbekend
Helpdesk 

2.0
Internet 

5.0
Bellen 

Onbekend
Digitale televisie 

Onbekend
Geschreven door maurice dercks September 15, 2014

opzeggen bij Tweak niet mogelijk

Omdat Tweak internet te vaak plat ligt besloot ik na 8 jaar op te zeggen en naar Ziggo over te stappen. Schriftelijk opzeggen via mail was de instructie. Dat heb ik gedaan, 3x inmiddels vanuit diverse emailadressen, en de service(haha, service m'n neus)-desk blijft aangeven dat mijn berichten niet aankomen. Inmiddels wordt mijn abonnement steeds maar verlengd. Een internetprovider waar de mail niet werkt en waar je niet op kan zeggen, ik dacht dat dat inmiddels iets van vroeger was. Nou, bij Tweak niet hoor! Daar keer ik - als ik eindelijk weg kom - nooit meer terug! Wat dom, zo'n korte termijn strategie die alleen maar slechte publiciteit oplevert.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

2 resultaten - getoond 1 - 2

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door PeepPeep
December 18, 2014
"Inmiddels wordt mijn abonnement steeds maar verlengd."
Misschien zou je eens kunnen bellen?
Als antwoord op een eerder commentaar

Geschreven door paul
Januari 02, 2015
Bellen, tja da's misschien in dit geval wel een praktische oplossing, maar in feite wel volslagen idioot voor een internetaanbieder. Ik belandde in dit forum omdat ik ee nieuwe provider overweeg maar dat gaat in elk geval niet Tweak worden. Maurice, bedankt voor je informatie!
2 resultaten - getoond 1 - 2