Details van de review
Het is niet persé die € 50,--, dat kan ik wel missen. Maar de manier waarop zo'n bedrijf geld afhandig maakt zit mij erg dwars. Heel vervelend!! Ik raad iedereen af om zaken te doen met Tweak DSL, zolang het werkt dan heb je geen problemen maar als je een vraag of een mankement hebt dan ben je de pineut door de slechte service, slechte bereikbaarheid en incapabel personeel.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Slechte ervaring!
Ik heb een erg slechte ervaring met Tweak DSL/Sparql. Ik nam een glasvezel abonnement af, naar tevredenheid. Toen ik verhuisde ben ik overgegaan naar een andere aanbieder. De apparatuur moest retour, hier kreeg ik ca. 14 dagen na beëindiging van het abonnement een bericht van. Geen probleem, de apparatuur was geheel intact en dus een dag later op de bus gedaan. Toen ik naar mijn € 50,-- borg vroeg, werd mij verteld dat ik daar geen recht meer op heb omdat de apparatuur binnen 14 dagen retour moest. Natuurlijk heb ik contact gezocht met de helpdesk of dit nou op deze manier moest. Ik was immers tevreden, heb altijd op tijd betaald voor alles en dit zou ik erg frustrerend vinden. Na een lange wachttijd (gebruikelijk!) voor de telefonische helpdesk bleek dit toch echt mijn eigen schuld te zijn. Ergens in een productvoorwaarde in een sub artikel heeft gestaan wat de procedure was. Een paar dagen te laat kost je € 50,-- en van flexibiliteit hierin is geen sprake.
Het is niet persé die € 50,--, dat kan ik wel missen. Maar de manier waarop zo'n bedrijf geld afhandig maakt zit mij erg dwars. Heel vervelend!! Ik raad iedereen af om zaken te doen met Tweak DSL, zolang het werkt dan heb je geen problemen maar als je een vraag of een mankement hebt dan ben je de pineut door de slechte service, slechte bereikbaarheid en incapabel personeel.