Details van de review

Tweak Glasvezel
Glasvezel providers
De internet is perfect nooit problemen mee gehad, op de computer halen we altijd 900 Mb+ Upload & Download en dat is natuurlijk geweldig want het is onmogelijk om altijd 1000 te halen en dat is begrijpelijk.
Echter is de TV vreselijk, het hapert vaak, soms staat de TV te lang op pauze en gaat die opeens live en aangezien Tweak de terug spoel functie mist is dit heel irritant.
Heb Tweak 3 maanden geleden gevraagd hoe ik het haper probleem kan oplossen en toen zeiden ze dat ze er mee bezig waren echter heb ik het nog steeds.
Waarbij het internet vele malen beter is dan bij de concurrentie (Ziggo/KPN), lopen ze op TV vlak veel achter.
Gemiddelde score 

7.4
Installatie 

9.0
Helpdesk 

7.0
Internet 

10.0
Bellen 

9.0
Digitale televisie 

2.0
Geschreven door Fred September 02, 2015

Perfect Internet maar TV is slecht

De internet is perfect nooit problemen mee gehad, op de computer halen we altijd 900 Mb+ Upload & Download en dat is natuurlijk geweldig want het is onmogelijk om altijd 1000 te halen en dat is begrijpelijk.
Echter is de TV vreselijk, het hapert vaak, soms staat de TV te lang op pauze en gaat die opeens live en aangezien Tweak de terug spoel functie mist is dit heel irritant.
Heb Tweak 3 maanden geleden gevraagd hoe ik het haper probleem kan oplossen en toen zeiden ze dat ze er mee bezig waren echter heb ik het nog steeds.
Waarbij het internet vele malen beter is dan bij de concurrentie (Ziggo/KPN), lopen ze op TV vlak veel achter.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

2 resultaten - getoond 1 - 2

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Ron
September 26, 2015
Glasvezel hoort gewoon het max te leveren ik heb 500 / 500 bij KPN en ontvang 511 / 512 dus moet je gewoon 1 GB 1000 / 1000 kunnen binnen krijgen.
Dat je het niet echt nodig heb is een ander verhaal, maar via glas moet je kunnen halen wat men beloofd. Je betaald er immers voor. Als ik een auto koop met achterbank, wil het niet zeggen laat de achterbank maar zitten we maken er toch nooit gebruik van.

Veel plezier met Tweak, bij mij is het ook 1 jaar goed gegaan, maar daarna ....................
Als antwoord op een eerder commentaar

Geschreven door Michel
Oktober 06, 2015
Dat is incorrect. De snelheid wordt gelimiteerd door je computer & je hardeschijf. Het is onmogelijk om boven de 1000 Mb te halen.
Hier of waar dan ook.
Wellicht hadden ze het beter kunnen verkopen als 900 Mb zodat niemand denkt dat het aan tweak ligt.
Een goeie computer kan max 950 Mb aan, en zelfs dan kunnen er allemaal omstandigheden zijn met je hardeschijf etc.
Ik heb zelf UPC, KPN & nu dus Tweak gehad. En persoonlijk vond ik UPC (nu ziggo) ze TV veruit de beste op alle vlakken.
Tweak heeft de beste internet van de 3 en KPN was gewoon slecht, de router crashte alleen maar en de TV werkte redelijk maar als internet dus crashte was dat ook weg.
2 resultaten - getoond 1 - 2