Details van de review
Het internet is fenomenaal (ADSL gehad, maar sinds een jaar ook glasvezel). Enorm stabiel, razend snel. Veel mensen beseffen niet eens dat ze nieuwsgroepen hebben, met een retentie waar je u tegen zegt.
Telefonie werkt naar behoren, niet duur.
De service is informeel, netjes, oprecht behulpzaam. Was vroeger nog sneller, maar ik mag absoluut niet klagen.
En dan de prijs. Als die stakkers van Vodafone weer aan de deur staan, dan mag ik graag een beetje opscheppen over de goeie deal die ik al heb. Bij Ziggo betaal je meer dan het dubbele.
Kortom, tenzij er veel verandert, stap ik nog lang niet over.
Gemiddelde score | 8.8 | |
Installatie | 9.0 | |
Helpdesk | 10.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | 9.0 | |
Digitale televisie | 6.0 |
Zoals in veel reviews valt te lezen, valt de TV een beetje tegen. Niet terugspelen, pauzeren werkt niet geweldig, de afstandsbediening is wat onlogisch en het kastje zelf is ook niet bijzonder degelijk. Maar dat zijn dan ook meteen alle negatieve punten. Tenzij je echt bespaard op TV, zit HBO standaard in het pakket. Er zijn andere On Demand providers meegeleverd. Het aanbod is ruim voldoende voor mensen die zo af en toe wat kijken.
Het internet is fenomenaal (ADSL gehad, maar sinds een jaar ook glasvezel). Enorm stabiel, razend snel. Veel mensen beseffen niet eens dat ze nieuwsgroepen hebben, met een retentie waar je u tegen zegt.
Telefonie werkt naar behoren, niet duur.
De service is informeel, netjes, oprecht behulpzaam. Was vroeger nog sneller, maar ik mag absoluut niet klagen.
En dan de prijs. Als die stakkers van Vodafone weer aan de deur staan, dan mag ik graag een beetje opscheppen over de goeie deal die ik al heb. Bij Ziggo betaal je meer dan het dubbele.
Kortom, tenzij er veel verandert, stap ik nog lang niet over.