Details van de review
dan dat het prima bevalt. Razendsnel internet (heel soms wel eens wat traag maar
dat komt eerder door traag reagerende DNS servers). En een supermooi beeld op mijn
tv, dat is ook echt dik in orde. Die 2 Sparql boxen zijn niet echt geweldige dingen, maar
ze doen wat ze moeten doen. Prima beeld weergeven. Ook pauzeren is geen probleem.
En telefonie is ook in orde, prima geluidskwaliteit.
Ook de installatie was perfect. De afspraak was tussen 9 en 12, en rond 20 over 9 stonden ze al voor mijn deur. Kreeg ik ook nog een volledige installatie omdat de monteur dat aan een collega die hij bij zich had aan het uitleggen was.
Terwijl ik me toen al zat te vergapen aan het mooie tv beeld deed hij op zijn laptop
nog even een speedtest die rond 960 of 970 up en down was. Helemaal top!
Helpdesk kan ik nog niet iets over zeggen, die heb ik nog niet nodig gehad.
Ik werd wel na een aantal weken gebeld door Tweak of alles naar wens was
en of ze verder nog iets voor me konden doen. Vond ik heel netjes.
Ik heb ze na een kort gesprekje daarvoor bedankt. Alles is dik in orde.
Gemiddelde score | 10.0 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | 10.0 |
Prima service
Ik ben vanaf juli klant bij Tweak op glasvezel 1000 Mb, en ik kan niet anders zeggen
dan dat het prima bevalt. Razendsnel internet (heel soms wel eens wat traag maar
dat komt eerder door traag reagerende DNS servers). En een supermooi beeld op mijn
tv, dat is ook echt dik in orde. Die 2 Sparql boxen zijn niet echt geweldige dingen, maar
ze doen wat ze moeten doen. Prima beeld weergeven. Ook pauzeren is geen probleem.
En telefonie is ook in orde, prima geluidskwaliteit.
Ook de installatie was perfect. De afspraak was tussen 9 en 12, en rond 20 over 9 stonden ze al voor mijn deur. Kreeg ik ook nog een volledige installatie omdat de monteur dat aan een collega die hij bij zich had aan het uitleggen was.
Terwijl ik me toen al zat te vergapen aan het mooie tv beeld deed hij op zijn laptop
nog even een speedtest die rond 960 of 970 up en down was. Helemaal top!
Helpdesk kan ik nog niet iets over zeggen, die heb ik nog niet nodig gehad.
Ik werd wel na een aantal weken gebeld door Tweak of alles naar wens was
en of ze verder nog iets voor me konden doen. Vond ik heel netjes.
Ik heb ze na een kort gesprekje daarvoor bedankt. Alles is dik in orde.