Details van de review

Tweak Glasvezel
Glasvezel providers
Ik heb altijd goede ervaring met tweak op het totaal pakket en het enige wat mij nu opvalt is dat de laatste paar weken ik heel veel storingen heb met de televisie dienst sparql die niet naar behoren functioneert.
Constant vast blijven hangen van het beeld of te wel signaal onderbreking en het elke keer weer resetten van de modem.
Het ergst is nog dat de box totaal niet naar behoren functioneert bv de tv Guido die het niet doet en het menu.
Al met al als het functioneert is het voor de rest een prima en goed gebeuren.
Enig puntje is de toenadering naar de klant als er problemen zijn met de verbinding dat die beter zou moeten worden opgelost als het gaat om klant gericht service.
Op dit moment dat ik dit schrijf kamp ik met problemen met de sparql tv dienst.
Gemiddelde score 

8.3
Installatie 

Onbekend
Helpdesk 

7.0
Internet 

10.0
Bellen 

10.0
Digitale televisie 

6.0
Geschreven door jv chin-a-teh November 27, 2015

altijd goede ervaring tot nu

Ik heb altijd goede ervaring met tweak op het totaal pakket en het enige wat mij nu opvalt is dat de laatste paar weken ik heel veel storingen heb met de televisie dienst sparql die niet naar behoren functioneert.
Constant vast blijven hangen van het beeld of te wel signaal onderbreking en het elke keer weer resetten van de modem.
Het ergst is nog dat de box totaal niet naar behoren functioneert bv de tv Guido die het niet doet en het menu.
Al met al als het functioneert is het voor de rest een prima en goed gebeuren.
Enig puntje is de toenadering naar de klant als er problemen zijn met de verbinding dat die beter zou moeten worden opgelost als het gaat om klant gericht service.
Op dit moment dat ik dit schrijf kamp ik met problemen met de sparql tv dienst.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.