Details van de review
Heb daar al meerdere keren contact met helpdesk over gehad en telkens wordt mij door een andere medewerker weer een variant voorgesteld op "reset de decoder, reset de router, installeer nieuwe firmware op de decoder, installeer nieuwe firmware op de router". Echter, tot nu toe heeft geen van de voorgestelde oplossingen iets opgeleverd en kan ik regelmatig opgenomen programma's (van diverse zenders) niet opnemen. Ook kan om duistere reden BBC4 niet opgenomen worden (de andere BBCs wel).
Gemiddelde score | 6.6 | |
Installatie | 9.0 | |
Helpdesk | 3.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | 9.0 | |
Digitale televisie | 2.0 |
Waardeloze TV (en ondersteuning helpdesk)
Internet is prefect, bellen OK, TV is waardeloos. TV heeft vaak stotterende beelden en ook stilstaande beelden. Alleen opnemen in de "cloud", m.a.w. je hebt niks, kan niet lokaal opslaan o.i.d. Meest waardeloze: als je in de cloud opslaat dan zie je daarna alleen maar zwart als je het later af wilt spelen.
Heb daar al meerdere keren contact met helpdesk over gehad en telkens wordt mij door een andere medewerker weer een variant voorgesteld op "reset de decoder, reset de router, installeer nieuwe firmware op de decoder, installeer nieuwe firmware op de router". Echter, tot nu toe heeft geen van de voorgestelde oplossingen iets opgeleverd en kan ik regelmatig opgenomen programma's (van diverse zenders) niet opnemen. Ook kan om duistere reden BBC4 niet opgenomen worden (de andere BBCs wel).