Details van de review

Tweak Glasvezel
Glasvezel providers
Ik heb al jaren Tweak en ik heb nooit klachten.
Natuurlijk zijn er wel eens wat probleempjes maar die zijn altijd (snel en adequaat) opgelost. Een pluim voor de service desk die altijd een antwoord geeft waar je wat mee kunt. Die ook doorgaat totdat er een oplossing is. Helemaal goed.

Voor Tweak had ik xs4all, dat was ook best heel goed. Echter, er zijn bepaalde redenen geweest om over te stappen naar Tweak waar ik hier niet op in wil gaan.

Wat belangrijk is, ik heb geen dag spijt van gehad van Tweak. Overigens een enorm pluspunt in het aanbod van Tweak: die zalige binary newsserver met die lekker retentie die gewoon in je abo zit.

Over TV kan ik niets zeggen, ik heb geen tijd voor TV. Dus ook geen abonnement.

Verder: Tweak ga zo door!
Gemiddelde score 

9.5
Installatie 

9.0
Helpdesk 

10.0
Internet 

9.0
Bellen 

10.0
Digitale televisie 

Onbekend
Geschreven door Rob Januari 28, 2016

Tweak op glas

Ik heb al jaren Tweak en ik heb nooit klachten.
Natuurlijk zijn er wel eens wat probleempjes maar die zijn altijd (snel en adequaat) opgelost. Een pluim voor de service desk die altijd een antwoord geeft waar je wat mee kunt. Die ook doorgaat totdat er een oplossing is. Helemaal goed.

Voor Tweak had ik xs4all, dat was ook best heel goed. Echter, er zijn bepaalde redenen geweest om over te stappen naar Tweak waar ik hier niet op in wil gaan.

Wat belangrijk is, ik heb geen dag spijt van gehad van Tweak. Overigens een enorm pluspunt in het aanbod van Tweak: die zalige binary newsserver met die lekker retentie die gewoon in je abo zit.

Over TV kan ik niets zeggen, ik heb geen tijd voor TV. Dus ook geen abonnement.

Verder: Tweak ga zo door!

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.