Details van de review

Tweak Glasvezel
Glasvezel providers
Ben nu 14mnd bij Tweak en zeer tevreden.
Tweak is een provider met enorm veel vrijheden. Ik als techneut en die van expirimenteren houd word daar zeer blij van. Zo kan je een vast ip krijgen, je eigen router plaatsen, allerei services draaien en en je eigen voip beheren. Met mijn configuratie haal ik 965Mb/s zowel up als down.
Maak gebruik van een edgerouter, manage swich, proxmox VE met diverse servers en 5G wifi.
Gemiddelde score 

9.2
Installatie 

8.0
Helpdesk 

10.0
Internet 

10.0
Bellen 

10.0
Digitale televisie 

8.0
Geschreven door Jaap December 24, 2016

Voor een techneut de beste provider.

Ben nu 14mnd bij Tweak en zeer tevreden.
Tweak is een provider met enorm veel vrijheden. Ik als techneut en die van expirimenteren houd word daar zeer blij van. Zo kan je een vast ip krijgen, je eigen router plaatsen, allerei services draaien en en je eigen voip beheren. Met mijn configuratie haal ik 965Mb/s zowel up als down.
Maak gebruik van een edgerouter, manage swich, proxmox VE met diverse servers en 5G wifi.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

2 resultaten - getoond 1 - 2

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door M.H.
December 31, 2016
Nu snap ik waarom niet techneuten zoveel last hebben van storingen en haperende beelden. Er zitten mensen het hele netwerk te verkloten!
Als antwoord op een eerder commentaar

Geschreven door Jaap
Januari 04, 2017
Ook ik heb wel eens een haperend beeldje. Bij Tweak zijn ze contenu het netwerk aan het verbeteren nu de load toeneemt. Sparql is nieuw en van scratch gebouwd en nu al behoorlijk stabiel. Daar is de prijs ook naar. Als u storing heeft komt dat echt niet door een andere gebruiker/techneut.
2 resultaten - getoond 1 - 2