Details van de review
Ik ben zeer ontevreden over het internet en de installatie. Ze stoppen ons internet eerst 3 dagen voor installatie waardoor wij 3 dagen zonder internet, tv en bellen hebben gezeten en ze beloven ons 1000 upload 1000 download. Wanneer ik 4 meter van de router vandaan zit krijg ik op z'n best 37 mbps download en 20 mbps upload. Zou het niet aanraden.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Geschreven door
Amy
April 03, 2017
Slecht internet
Ik ben zeer ontevreden over het internet en de installatie. Ze stoppen ons internet eerst 3 dagen voor installatie waardoor wij 3 dagen zonder internet, tv en bellen hebben gezeten en ze beloven ons 1000 upload 1000 download. Wanneer ik 4 meter van de router vandaan zit krijg ik op z'n best 37 mbps download en 20 mbps upload. Zou het niet aanraden.
Was deze review nuttig?
Commentaar
2 resultaten - getoond 1 - 2
Sortering
1000mbit kan in de praktijk alleen worden gehaald met een bekabelde verbinding, dat komt doordat de techniek achter wifi nog niet ver genoeg ontwikkeld is voor dit soort hoge snelheden. tegenwoordig is er ook 5ghz wifi, hiermee zal je in goede omstandigheden in de buurt kunnen komen bij die snelheid. de fritzbox ondersteund dat, maar veel laptops nog niet.
Gelukkig zal je voor de meeste dingen zat hebben aan de 37mbit download en 20 upload. (full hd streamen, 4 keer tergelijkertijd HD videobellen, browsen etc.)
bij downloaden van grote bestanden, prik je even in op een kabel.
Desktops altijd lekker bekabeld aansluiten, dat kost een keer moeite, maar daarna zit je nooit met gedoe.
daarnaast, bij het overstappen naar een andere provider kan er altijd iets mislopen met de overlapping. Je kunt dit risico verkleinen door goed navraag te doen over de af en aansluit datum bij beide providers. doe dit minimaal een week van te voren.
Gelukkig zal je voor de meeste dingen zat hebben aan de 37mbit download en 20 upload. (full hd streamen, 4 keer tergelijkertijd HD videobellen, browsen etc.)
bij downloaden van grote bestanden, prik je even in op een kabel.
Desktops altijd lekker bekabeld aansluiten, dat kost een keer moeite, maar daarna zit je nooit met gedoe.
daarnaast, bij het overstappen naar een andere provider kan er altijd iets mislopen met de overlapping. Je kunt dit risico verkleinen door goed navraag te doen over de af en aansluit datum bij beide providers. doe dit minimaal een week van te voren.
U snapt zelf toch ook wel dat de bandbreedte naar binnen toe geen moer te maken heeft met uw downloadsnelheid draadloos vanaf het modem?
Laat me raden u pakt uw mobiele telefoon of uw 5 jaar oude laptopt om dit te testen?
stop er is een kabel in en check het dan even op beta.speedtest.net
Houdt u er ook rekening mee dat uw harde schijf mogelijk te traag is om deze snelheden überhaupt te verwerken.
Laat me raden u pakt uw mobiele telefoon of uw 5 jaar oude laptopt om dit te testen?
stop er is een kabel in en check het dan even op beta.speedtest.net
Houdt u er ook rekening mee dat uw harde schijf mogelijk te traag is om deze snelheden überhaupt te verwerken.
2 resultaten - getoond 1 - 2