Details van de review
Overigens kun je de Sparql box niet in een kast zetten en afsluiten met een dier, want dan werkt de afstandsbediening niet meer... Ik ben me aan het oriënteren op andere IPTV aanbieders en zal tot mijn, losse, TV abonnement opzeggen.
Gemiddelde score | 8.0 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 8.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 4.0 |
Tweak 1000mb is SUPER, TV Sparql is SLECHT
1000mb glasvezel internet is een verademing! Helemaal icm de Fritzbox 5490: goed bereik, oneindige instellingsmogelijkheden. Helaas is het contrast met TV kijken via de SPARQLbox een enorm groot contrast: het beeld is superscherp(op 4KUHD, beter dan Ziggo voor mijn gevoel) maar dan de UI.....wat een drama. Sparql loopt meerdere keren op een avond vast, strepen in beeld, beeld bevriest. Dit is allemaal wel redelijk snel weer te verhelpen door de stekker er even uit te trekken, maar dit kan niet de bedoeling zijn. Tevens is de functionaliteit, vergeleken met Ziggo, een stuk minder. Je kan, tegen bijbetaling, wel pauzeren, maar dit maar ongeveer een kwartier en dan gaat het programma verder waar het live is en mis je dus een heleboel. Waardeloos! Je kunt niet een al begonnen programma opnieuw aanzetten. Als je een programma wilt terugkijken, dan ga je naar de UI van Uitzending Gemist. Dit is echt niet van deze tijd. Je moet de programma's dan opzoeken via alfabetische volgorde......
Overigens kun je de Sparql box niet in een kast zetten en afsluiten met een dier, want dan werkt de afstandsbediening niet meer... Ik ben me aan het oriënteren op andere IPTV aanbieders en zal tot mijn, losse, TV abonnement opzeggen.