Details van de review
Resumé: Als je geen technische kennis hebt van (draadloze) netwerken, kun je deze provider maar beter links laten liggen, te meer TV (Sparql TV) ook niet goed schijnt te werken!
Gemiddelde score | 6.5 | |
Installatie | 7.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | 8.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
1000MB/s internet okay, Service ZEER slecht!
Ik heb een paar weken internet bij Tweak,nl. Dit ging niet allemaal van een leien dakje. Internet via kabel werkt, maar vooralsnog werkt 2.4 GHz internet niet goed bij de Fritz!Box 5490. Het probleem ligt natuurlijk bij mij en niet bij de Fritz!Box. Vreemd wel, dat een oude Fritz!box 7071 als wel een Zyxel P2602 WH-D1A wel goed werken, als je deze erachter hangt! Doordat er totaal geen kennis is van de materie en men een lijstje afwerkt, kom je er dom weg niet verder. De technische helpdesk is niet telefonisch bereikbaar! Mijn oplossing zal zijn om mijn eigen werkende MoDem/Router aan te schaffen en de Fritz!bxz 5490 maar stof te laten happen in de kast, tot dat ik weer vertrek bij Tweak.
Resumé: Als je geen technische kennis hebt van (draadloze) netwerken, kun je deze provider maar beter links laten liggen, te meer TV (Sparql TV) ook niet goed schijnt te werken!