Details van de review
De helpdesk kan alleen maar zeggen dat je even moet resetten en biedt voor de rest geen acceptabele oplossingen (betalen voor storingen ed.).
Internetsnelheid kun je niet over klagen, die is gewoon snel. Althans bekabelt dan, want draadloos heeft een reikwijdte van 2 meter. Niet acceptabel naar mijn mening.
Televisie heb ik opnemen en pauzeren pakket erbij genomen. Werkt niet en meerdere keren gebeld en gemaild maar niks biedt een oplossing. Niet doen, zonde van de euro's!
Televisie box loopt ook regelmatig vast, kwalitatief ondermaatse apparatuur.
Gemiddelde score | 4.5 | |
Installatie | 6.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 8.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 3.0 |
Rampzalige service en kwalitatief ondermaats
De installatie verliep voorspoedig, echter werd het kastje niet bevestigd en ligt los in de vensterbank. We moesten ons zelf redden met de installatie van de televisie box, kan servicegerichter maar niet onvoldoende.
De helpdesk kan alleen maar zeggen dat je even moet resetten en biedt voor de rest geen acceptabele oplossingen (betalen voor storingen ed.).
Internetsnelheid kun je niet over klagen, die is gewoon snel. Althans bekabelt dan, want draadloos heeft een reikwijdte van 2 meter. Niet acceptabel naar mijn mening.
Televisie heb ik opnemen en pauzeren pakket erbij genomen. Werkt niet en meerdere keren gebeld en gemaild maar niks biedt een oplossing. Niet doen, zonde van de euro's!
Televisie box loopt ook regelmatig vast, kwalitatief ondermaatse apparatuur.