Details van de review

 
Tweak Glasvezel
Glasvezel providers
Zoals ik ook in vorige reviews lees en zelf nu ook meegemaakt is hun klantenservice niet echt jut van het,
Vanaf het aanvragen meerdere problemen het, maar wel geld incasseren van de rekening terwijl ik niet een s een contract heb. Dit ook aangegeven bij tweak, uiteindelijk toch maar het contract getekend en worden e beloofte's gedaan die niet nagekomen worden. Helaas huidige provider al opgezegt dus 1 maand zonder internet gezetten.

Na 28 dagen klant te zijn wordt ik ineens afgesloten, dit omdat de eerste rekening ( die ze probeerde te incasseren voor dat ik een contract had niet betaald was.
Dus ik bel hun debitereuren beheer en mevrouw zegt oh er klopt iets niet je zou contact op moeten nemen met tweak. Ik tweak bellen. WIllen ze ( na 28 dagen klant te zijn ) 229 euro voordat ze mij weer aansluiten dit met extra kosten zoals administratie en aansluitkosten.
besef goed ik dat mijn pas vanaf 1 september 2018 klant ben en op 28 september ben afgesloten en nu 229 euro moet betalen voor een abbonament die 67 euro kost.
Klantenservice wilt niet horen naar je probleem ze hebben totaal geen begrip helemaal niks.
Dus als je bij een provider wilt zitten die na een foutje je totaal links laat liggen dan is tweak de juiste partij voor jouw.
Gemiddelde score 
 
3.7
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Rafael September 28, 2018

Slechte klantenservice

Zoals ik ook in vorige reviews lees en zelf nu ook meegemaakt is hun klantenservice niet echt jut van het,
Vanaf het aanvragen meerdere problemen het, maar wel geld incasseren van de rekening terwijl ik niet een s een contract heb. Dit ook aangegeven bij tweak, uiteindelijk toch maar het contract getekend en worden e beloofte's gedaan die niet nagekomen worden. Helaas huidige provider al opgezegt dus 1 maand zonder internet gezetten.

Na 28 dagen klant te zijn wordt ik ineens afgesloten, dit omdat de eerste rekening ( die ze probeerde te incasseren voor dat ik een contract had niet betaald was.
Dus ik bel hun debitereuren beheer en mevrouw zegt oh er klopt iets niet je zou contact op moeten nemen met tweak. Ik tweak bellen. WIllen ze ( na 28 dagen klant te zijn ) 229 euro voordat ze mij weer aansluiten dit met extra kosten zoals administratie en aansluitkosten.
besef goed ik dat mijn pas vanaf 1 september 2018 klant ben en op 28 september ben afgesloten en nu 229 euro moet betalen voor een abbonament die 67 euro kost.
Klantenservice wilt niet horen naar je probleem ze hebben totaal geen begrip helemaal niks.
Dus als je bij een provider wilt zitten die na een foutje je totaal links laat liggen dan is tweak de juiste partij voor jouw.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1
 
Sortering 
 
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door robert
Januari 22, 2019
Beste rafael mag ik vragen wat je hier mee hebt gedaan zit in een soort zelfde pakket
1 resultaten - getoond 1 - 1