Details van de review
Dit is natuurlijk een eigen interpretatie, maar ik meende iets van irritatie in zijn stem te herkennen toen ik hem er op aan sprak. Ik kreeg ook het idee dat hij mij met tegenzin informeerde wat ik moest doen als ik mijn contract toch wilde annuleren. 'Gewoon een mailtje sturen' was het antwoord. Verder geen uitleg wat er dan allemaal in die mail zou moeten staan. Ik wilde eerst nog wel bij de provider blijven en gewoon een ander abonement nemen, maar na deze ervaring kies ik toch voor wat anders.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Klantenservice liegt
Ik had een glasvezel abonement afgesloten, maar besefte me dat dit niet handig is in mijn nieuwe appartement (vanwege gedeelde meterkast buiten de voordeur). Nu wist ik niet zeker wat ik moest doen en belde ik de klantenservice of ik mijn abonement nog kon annuleren of wijzigen. Ik kreeg als antwoord 'Nee, dat is nu niet meer mogelijk. U zit er aan vast'. Met dit antwoord was het gesprek beëindigd. Toen ik mijn mail opnieuw doorlas stond er dat ik twee weken wettelijke bedenk tijd had! De twee weken waren nog niet verstreken, dus opnieuw de klantenservice gebelt en kreeg toevallig krijg ik dezelfde persoon aan de lijn.
Dit is natuurlijk een eigen interpretatie, maar ik meende iets van irritatie in zijn stem te herkennen toen ik hem er op aan sprak. Ik kreeg ook het idee dat hij mij met tegenzin informeerde wat ik moest doen als ik mijn contract toch wilde annuleren. 'Gewoon een mailtje sturen' was het antwoord. Verder geen uitleg wat er dan allemaal in die mail zou moeten staan. Ik wilde eerst nog wel bij de provider blijven en gewoon een ander abonement nemen, maar na deze ervaring kies ik toch voor wat anders.