Details van de review
Tv traag zappen en nog steeds freeze beelden of het beeld staat volledig stil en moet de zender opnieuw geselecteerd worden, ondanks het feit dat Canal digitaal het heeft overgenomen van Tweak is de beeldkwaliteit nog steeds niet optimaal.
Gemiddelde score | 4.3 | |
Installatie | 7.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 8.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 1.0 |
Geschreven door
Tr
December 04, 2018
Tv
Tv traag zappen en nog steeds freeze beelden of het beeld staat volledig stil en moet de zender opnieuw geselecteerd worden, ondanks het feit dat Canal digitaal het heeft overgenomen van Tweak is de beeldkwaliteit nog steeds niet optimaal.
Was deze review nuttig?
Commentaar
1 resultaten - getoond 1 - 1
Sortering
Heb hetzelfde probleem. Naar tv kijken is gewoon niet te doen. Elke 3 minuten staat het beeld vast. Dit constateerde ik al afgelopen vrijdagmiddag toen de monteur hier was voor de aanleg. Deze monteur belde naar kantoor en daar werd gezegd dat het om een storing ging die s avonds opgelost zou zijn. Niet dus. Derhalve op zaterdag maar eens gebeld. De servicedesk kende deze klacht helemaal niet. Hij zou een ticket aanmaken en dan zou het binnen 1 tot 3 werkdagen opgelost zijn. Door deze,klacht (en door de vele andere dingetjes) heb ik eigenlijk geen vertrouwen meer in ze. In 1 ding zijn ze goed en dat is in factureren. De factuur voor de aanleg had ik al voor de installatie en vlak na de installatie kreeg ik ook de factuur voor de rest van december en januari. Bellen en mailen heeft geen enkele zin.
1 resultaten - getoond 1 - 1