Details van de review
Gemiddelde score | 2.3 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 5.0 | |
Bellen | 2.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Super slechte voorlichting en nog slechtere helpdesk.
Een medewerker had ons beter moeten adviseren waar de glasvezelkabel in huis had moeten komen. De medewerker die de modem aangesloten heeft is hooguit 20 min.bezig geweest. Draadje van het kastje in de modem.... en klaar is kees. Op mijn vraag of alles nu moest werken en of dat allemaal via wifi zou gaan kreeg ik een bevestigend antwoord. Het kastje waar de glasvezel in huis moest komen had op de plaats moeten komen waar toen ook alle kabels binnen kwamen. Dus de modem moest verplaatst worden naar dat gedeelte van het huis. Eerst tijden aan de telefoon gehangen of er wat geregelt kon worden... maar je snapt het al .... zo'n drukte... moest maar een mailtje sturen. Antwoord op de mail nooit gehad. Weer bellen.... een man met een ontzettend ochtendhumeur wist niets, snapte niets en deed niets. Als antwoord op mijn ....." volgens mij interesseert het je totaal niet wat je daar zit te doen en zit je daar alleen voor je centen" kreeg ik te horen dat dat inderdaad zo was. Dat is dan de hulpdienst van Tweak. Zo ga je toch niet klanten om.