Details van de review
Dit is echt zo'n waardeloze firma nooit mee in zee gaan ze naaien je voor het leven !!!! zijn er mensen die een kort geding of iets tegen deze partij willen aanspannen ? ik hoor het graag
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Overgestapt naar tweak afgelopen zomer vakantie de migratie datum stond voor de 7e Augustes echter is dit zo ineens een week eerder.. Zit je dan zonder internet/tv/bellen nu zat ik in het buitenland maar heb wel servers thuis draaien die in eens niet meer bereikbaar waren. Tweak proberen te bellen zijn die wappies niet te bereiken vanuit het buitenland. Via het thuisfront gebeld en ze gaven aan dat we konden mailen dat dit de zelfde reactie zou zijn als per telefoon. Dit gedaan probleem uitgelegd en geeft men aan ja dat dit niet eerder als de 7e kan ( officiële datum ) gebeld met cabrium het zelfde bedrijf alleen een ander naampje. Zij wouden binnen 1 dag komen om dit op te lossen opzich vrij netjes na dat ik internet van deze firma had , heb ik nadrukkelijk gevraagd over eigen router spul er tussen en men geeft aan dat dit kan en klantenservice je tot een zekere hoogte hier mee kan helpen. Na denk wel 10 verschillende routers te proberen van 100 euro tot 450 euro per router krijg ik wel internet maar geen televisie. Meerdere malen met tweak gebeld echter krijg ik geen fatsoenlijk antwoord wat een amateurs daar. Ik vraag om de STATIC route gegevens zodat ik de route voor de vlan van tv kan maken echter krijg ik een paar DNS servers nou sorry maar daar kan ik geen reet mee. Ik heb screen shots gemaakt met de informatie die ik nodig had en hier krijg ik gewoon geen antwoord op. Tweak aangegeven niet tevreden te zijn en meneer zegt doodleuk ja dat u hiet niet werkend krijgt en niet de juiste kennis heeft kunnen wij niet veel aan doen. Nou sorry maar een static route en dns heeft geen verband met elkaar sorry dus wie snapt er hier iets niet ? Maar goed na paar keer te bellen heb ik met eem mevrouw van tweak gesproken en die gaf aan dat ik kon ontbinden omdat ze binnen 3 maand een prijs verhoging hadden aangekondigd. Nadat ik alles in gang had gezet bij t-mobile krijg ik de definitieve bevestiging dat mij internet jawel! per 2019 stopt dus nu zit ik aan 2 abbonementen vast. Ik heb hier deels mail van en de rest telefonisch contact over gehad. Ik had voor een jaar betaald dus dit gelde niet voor mij MEVROUW komt zelf met die oplossing ?????? Na hoop gezeik en gebel geeft tweak aan dat ik het geld kwijt ben en dat hun daar niks aan kunnen veranderen. Ik heb al mijn geld terug gestoneerd en hun automatische incasso geblokkeerd. Vervolgens 2 maand geen bericht gehad krijg ik in eens 2 facturen voor het niet terug sturen van de apperatuur. €189,- 2 x het spijt me zeer ik heb recht op Augustes op de router dus waar hebben jullie het lef vandaan om dat in rekening te brengen ? ik heb de apperatuur nu terug gestuurd krijg weer geen bericht van ontvangen of wat.
Dit is echt zo'n waardeloze firma nooit mee in zee gaan ze naaien je voor het leven !!!! zijn er mensen die een kort geding of iets tegen deze partij willen aanspannen ? ik hoor het graag