Details van de review
Wil nieuwe klant worden maar heb enkele vragen vooraf.
Bellen 0900 nr moet ik betalen, normaal nummer niet en omdat ik lees dat ze de telefoon bijna niet opnemen dus lang in de wacht dacht ik dan mail ik wel. Na drie dagen nog geen antwoord. (Andere provider vraag morgens gemaild en middags al antwoord, dus die kunnen het wel) Dan maar een andere provider nemen want als de service zo is !!!
Bellen 0900 nr moet ik betalen, normaal nummer niet en omdat ik lees dat ze de telefoon bijna niet opnemen dus lang in de wacht dacht ik dan mail ik wel. Na drie dagen nog geen antwoord. (Andere provider vraag morgens gemaild en middags al antwoord, dus die kunnen het wel) Dan maar een andere provider nemen want als de service zo is !!!
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Geschreven door
Esco
April 04, 2019
Contact met Tweak niet mogelijk
Wil nieuwe klant worden maar heb enkele vragen vooraf.
Was deze review nuttig?