Details van de review
De klantenservice is goed te bereiken en heeft vriendelijke medewerkers.
Internetsnelheid is vrijwel altijd boven de 800/800 Mbit, zelfs op drukke momenten, en op rustige momenten trek ik 970 Mbit of meer synchroon uit de lijn. Hiervoor heb ik 2 jaar lang 1 euro per dag betaald. Bij andere glasvezelproviders betaal je meer en krijg je niet eens één vijfde van deze snelheid!
Toen ik een paar maanden geleden per ongeluk mijn fiber kabeltje van modem naar aansluitpunt had geknakt, heeft dezelfde monteur dit gratis voor mij vervangen.
Gemiddelde score | 9.5 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 9.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 9.0 |
Uitstekende snelheid en betrouwbaarheid voor een haast onmogelijk lage prijs
Ik heb nu al bijna 2 jaar internet van Tweak en ben vol lof. De aansluitende monteur wist wat hij deed, en kon een aansluiting zelf gaan doen in de wijkcentrale ondanks dat Fiber/KPN dit tegen afspraak in nog niet had gedaan. Fiber- overgenomen door KPN- zorgde daarvoor ook al voor een flinke vertraging in het aanvragen van mijn verbinding omdat zij de wijkcentrales beheren.
De klantenservice is goed te bereiken en heeft vriendelijke medewerkers.
Internetsnelheid is vrijwel altijd boven de 800/800 Mbit, zelfs op drukke momenten, en op rustige momenten trek ik 970 Mbit of meer synchroon uit de lijn. Hiervoor heb ik 2 jaar lang 1 euro per dag betaald. Bij andere glasvezelproviders betaal je meer en krijg je niet eens één vijfde van deze snelheid!
Toen ik een paar maanden geleden per ongeluk mijn fiber kabeltje van modem naar aansluitpunt had geknakt, heeft dezelfde monteur dit gratis voor mij vervangen.