Details van de review
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Doen actief hun best om de slechtste internet provider te zijn
Bij aansluiting ongeveer 5 dagen thuis moeten blijven en ongeveer 2 maanden zonder internet gezeten echt genieten. 20 min wachtrij om contact op te nemen en mails worden na ongeveer 5 dagen beantwoord. Maar goed, daarom zijn ze goedkoop. Wat ik echt schandelijk vind is dat er is geprobeerd om een jaarbedrag af te schrijven a 395 euro terwijl ik zowel telefonisch, schriftelijk als via de email aan heb gegeven maandelijks te willen betalen. Ik heb dit bedrag gestorneerd omdat dit uiteraard niet de bedoeling was. Bijna direct ontving ik een aanmaning van hun incasso bureau. Dit is het best geregelde onderdeel van de tweak communicatie afdeling. Even (20 min wacht) met Tweak gebeld en er werd mij verteld dat ik het beter kon betalen en het zou door het systeem automatisch volgende maand wel verrekend worden. Dit opgevolgd (dom uiteraard) en volgende maand werd het niet verrekend maar gewoon het maandbedrag afgeschreven. 2 en een halve maand later heb ik in totaal 8x gebeld en minstens zo vaak gemaild. Alsnog niet mijn geld terug en zover ook geen intentie gezien om dit ooit terug te krijgen. Ik heb mijn abbonement opgezegd en ben nu in gesprek met een incasso bureau. Mijn advies, betaal alsjeblieft een paar euro meer en bespaar je de kopzorgen van een provider met praktijken zoals dit.