Details van de review

Tweak Glasvezel
Glasvezel providers
Tv terugkijken is waardeloos, tv kijken niet al te best. Je wordt als klant zoet gehouden en van kast naar muur gestuurd. Ene medewerker is hartstikke vriendelijk, de ander is niet te genieten. Be er klaar mee en wil hier zo snel mogelijk weg
Gemiddelde score 

4.4
Installatie 

4.0
Helpdesk 

4.0
Internet 

5.0
Bellen 

7.0
Digitale televisie 

2.0
Geschreven door Huizing Augustus 21, 2019

Slechte tv

Tv terugkijken is waardeloos, tv kijken niet al te best. Je wordt als klant zoet gehouden en van kast naar muur gestuurd. Ene medewerker is hartstikke vriendelijk, de ander is niet te genieten. Be er klaar mee en wil hier zo snel mogelijk weg

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Jolanda
September 21, 2019
Bovenstaande had mijn commentaar kunnen zijn.
Internet snelheid is prima, als je naast de Fritzbox zit. Wanneer je iets verder weg zit al geen wifi meer en dan valt verbinding ook bedraad regelmatig even kort weg.

Tv is waardeloos. Na vele telefoontjes en heel lang aandringen komt er verschillende keren een monteur en krijg je diverse nieuwe kastjes. Waarop je al je wifi-apparatuur dus ook steeds weer opnieuw moet instellen.
Maar helaas verbeterd het niets.
Ik heb al geruime tijd geleden opgezegd maar moet de looptijd van abonnement afmaken terwijl dat niet terecht is want ik betaal voor goede levering en krijg het niet.
Steeds opnieuw geef ik ze de mogelijkheid om het op te lossen maar helaas tegen beter weten in.
1 resultaten - getoond 1 - 1