Details van de review
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Waardeloos
Werkelijk een waardeloos bedrijf met een klantenservice die nauwelijks bereikbaar is. Al bij het aansluiten ging het mis, aansluiting was dubbel opgevoerd waardoor ik dus ook dubbel mocht gaan betalen. Dit hebben ze dusdanig gecorrigeerd dat ik daarna wel facturen per email ontving maar blijkbaar werd er maandelijks niet afgeschreven met als gevolg ik na 3 maanden zonder bericht of wat dan ook werd afgesloten. Bij navraag werd ik door de klantenservice bijzonder onbeschoft te woord gestaan en letterlijk als wanbetaler betiteld en moest ik maar contact opnemen met het incassobedrijf. Godzijdank dat er op het incasso bedrijf wel capabele mensen werkten en die hebben toen letterlijk de puinhoop van Tweak recht getrokken en blijkbaar stond er bij tweak een blokkade op incasseren omdat ik aan het begin dubbel (te veel) betaald zou hebben. Nadat ik dys in ene 3 maanden in 1 mocht ophoesten was de ellende nog niet over en hebben ze maar besloten dat ik in het vervolg dus elke maand een factuur ontvang, maar dat er 1 keer in de 3 maanden wordt geincasseerd. Mijn advies, keer om ren hard weg en vergeet dat je dit bedrijf ooit hebt overwogen!!!!