Details van de review
Mee gedaan met deze actie.
Helaas moeten we na bijna een jaar constateren dat het niet beter is geworden dan het voorheen was zonder glasvezel.
Vooral de meegeleverde router Fritzbox is een hopeloos ding.
Gooit met regelmaat verbonden PC's dan wel telefoons van zijn wifi-net.
Heeft het gekke ding het op zijn heupen sta je opeen avond 2 tot 3 x opnieuw verbinding met dat ding te maken.
Dit is een probleem waar heel het gezin last van heeft, dus ook nieuwe telefoons en PC's
Aan de kabel gaat het wel beter maar dat is alleen geschikt voor kantoor waar een vaste pc staat.
De wifi functie valt dus erg tegen.
Daarnaast ben ik ongeveer 10 euro per maand duurder uit dan voorheen.
Al met al valt mij dus glasvezel(wat volgen zeggen vele malen sneller zou zijn en het dus ook nog eens niet is) erg tegen
Gemiddelde score | 6.0 | |
Installatie | 8.0 | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | 8.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Overgestapt naar glasvezel omdat dit collectief kon in het dorp.
Mee gedaan met deze actie.
Helaas moeten we na bijna een jaar constateren dat het niet beter is geworden dan het voorheen was zonder glasvezel.
Vooral de meegeleverde router Fritzbox is een hopeloos ding.
Gooit met regelmaat verbonden PC's dan wel telefoons van zijn wifi-net.
Heeft het gekke ding het op zijn heupen sta je opeen avond 2 tot 3 x opnieuw verbinding met dat ding te maken.
Dit is een probleem waar heel het gezin last van heeft, dus ook nieuwe telefoons en PC's
Aan de kabel gaat het wel beter maar dat is alleen geschikt voor kantoor waar een vaste pc staat.
De wifi functie valt dus erg tegen.
Daarnaast ben ik ongeveer 10 euro per maand duurder uit dan voorheen.
Al met al valt mij dus glasvezel(wat volgen zeggen vele malen sneller zou zijn en het dus ook nog eens niet is) erg tegen