Details van de review

Tweak Glasvezel
Glasvezel providers
Beste mensen van Tweak,

Nu we een poosje via glasvezel aangesloten zijn via Tweak ipv Ziggo zijn er een aantal punten welke opvallen en irriteren.
Een kosten verhoging zou niet erg zijn als onderstaande zaken beter en professioneler zouden zijn.

Snelheid is niet merkbaar beter / hoger dan met 250mb aabonnement van ziggo. Alles is bekabeld aangesloten, Heb nieuwe switches geplaatst met hoogste doorgeef snelheid. Jullie monteur is zelfs nog langs geweest en weet ook te vertellen dat hij niet kan aantonen dat de ook daadwerkelijk 1Gb snelheid binnenhalen.
Hoogst gemeten snelheid op vast bekabelde pc is nog geen 250mb.

Netflix is geen kanaal keuze op de canal+ afstand bediening en dus moet je altijd via een omweg inschakelen. Er ontbreekt als mogelijk alternatief een Canal+ knop op de afstandsbediening.

Bij het inschakelen van de tv moet we altijd lang wachten doordat het kastje van Canal+ eerst moet opstarten. Mij inziens onnodig en zeer irritant.

Afstandbediening van Canal+ schakeld geen TV of surround installatie aan/uit.

Is er een afstandsbediening leverbaar welke toch het kastje van Canal+ aanstuurt maar alle nadelen niet heeft?
Gemiddelde score 

5.5
Installatie 

4.0
Helpdesk 

8.0
Internet 

5.0
Bellen 

Onbekend
Digitale televisie 

5.0
Geschreven door Kees Fransen Mei 04, 2020

Kan veel professioneler

Beste mensen van Tweak,

Nu we een poosje via glasvezel aangesloten zijn via Tweak ipv Ziggo zijn er een aantal punten welke opvallen en irriteren.
Een kosten verhoging zou niet erg zijn als onderstaande zaken beter en professioneler zouden zijn.

Snelheid is niet merkbaar beter / hoger dan met 250mb aabonnement van ziggo. Alles is bekabeld aangesloten, Heb nieuwe switches geplaatst met hoogste doorgeef snelheid. Jullie monteur is zelfs nog langs geweest en weet ook te vertellen dat hij niet kan aantonen dat de ook daadwerkelijk 1Gb snelheid binnenhalen.
Hoogst gemeten snelheid op vast bekabelde pc is nog geen 250mb.

Netflix is geen kanaal keuze op de canal+ afstand bediening en dus moet je altijd via een omweg inschakelen. Er ontbreekt als mogelijk alternatief een Canal+ knop op de afstandsbediening.

Bij het inschakelen van de tv moet we altijd lang wachten doordat het kastje van Canal+ eerst moet opstarten. Mij inziens onnodig en zeer irritant.

Afstandbediening van Canal+ schakeld geen TV of surround installatie aan/uit.

Is er een afstandsbediening leverbaar welke toch het kastje van Canal+ aanstuurt maar alle nadelen niet heeft?

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door lilu
Oktober 01, 2020
Ik heb sinds 4 dagen Tweak als provider. Bij mij is de snelheid van upload en download slechts 90 terwijl we 800 minimaal zouden moeten hebben. Kan dit de oorzaak zijn van het steeds uitvallen van de tv en het trage opstarten? Het is niet fijn dat je een extra afstandsbediener nodig hebt voor de bediening van de TV en vervelend dat netflix geen kanaalkeuze is. Ik heb er enorm veel spijt van dat we overgestapt zijn naar Tweak, we moesten ons destijds opgeven omdat er anders geen glasvezel in ons dorp gelegd zou worden, maar de verbinding is nog slechter dan de gewone lijn van KPN.
1 resultaten - getoond 1 - 1