Details van de review
In onze wijk startte zo'n jaar geleden Efiber met glasvezelaanleg en heeft me een jaarabonnement voor Tweak verpatst. Inmiddels ligt de oprit nog steeds rommelig erbij, en...,,
is de Tweak aansluiting niet volledig afgerond, ja wel facturen sturen!
Vorige week is Roamler Tech (die dat voor Tweak doet) de aansluiting komen doen, althans proberen te doen. (en ook weer uitsluitend mogelijk als je even vooraf extr € 50,- betaalt voor volledige aansluiting).
Tweak had de TV ontvanger(s) blijkbaar niet geleverd, dus kon dit ook niet aangesloten worden.
Wel internet aangesloten, geen TVs.
Ik had al eerder gevraagd om automatische overstap niet te doen maar Tweak heeft dit toch doorgezet naar KPN waardoor vrijdagavond die verbinding eruit ging en ik sindsdien geen TV heb.
Ook kreeg ik van Tweak al meteen de Jaar!-factuur terwijl de aansluitingen dus nog niet volledig zijn afgerond (met dreiging meerdkosten bij herhaling).
Na wat mails (telfeonisch is geen verbinding mogelijk, krijg altijd de melding dat ze momenteel gesloten zijn) zijn gisteren de ontvangers geleverd.
Roamler Tech die nu weer moet komen aansluiten heeft geen (nieuw) order nr van Tweak dus komt niet. Tweak is niet bereikbaar.
Status dus nu: aansluiting werkt niet, factuur ligt er wel. Wat een zooi.
Gemiddelde score | 1.6 | |
Installatie | 2.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 3.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Slechter kan niet
Wat slecht. BEGIN HIER NIET AAN !
In onze wijk startte zo'n jaar geleden Efiber met glasvezelaanleg en heeft me een jaarabonnement voor Tweak verpatst. Inmiddels ligt de oprit nog steeds rommelig erbij, en...,,
is de Tweak aansluiting niet volledig afgerond, ja wel facturen sturen!
Vorige week is Roamler Tech (die dat voor Tweak doet) de aansluiting komen doen, althans proberen te doen. (en ook weer uitsluitend mogelijk als je even vooraf extr € 50,- betaalt voor volledige aansluiting).
Tweak had de TV ontvanger(s) blijkbaar niet geleverd, dus kon dit ook niet aangesloten worden.
Wel internet aangesloten, geen TVs.
Ik had al eerder gevraagd om automatische overstap niet te doen maar Tweak heeft dit toch doorgezet naar KPN waardoor vrijdagavond die verbinding eruit ging en ik sindsdien geen TV heb.
Ook kreeg ik van Tweak al meteen de Jaar!-factuur terwijl de aansluitingen dus nog niet volledig zijn afgerond (met dreiging meerdkosten bij herhaling).
Na wat mails (telfeonisch is geen verbinding mogelijk, krijg altijd de melding dat ze momenteel gesloten zijn) zijn gisteren de ontvangers geleverd.
Roamler Tech die nu weer moet komen aansluiten heeft geen (nieuw) order nr van Tweak dus komt niet. Tweak is niet bereikbaar.
Status dus nu: aansluiting werkt niet, factuur ligt er wel. Wat een zooi.