Details van de review

Tweak Glasvezel
Glasvezel providers
Ik heb zeer goede ervaringen met Tweak Blauw glasvezel. De servicedesk is snel en geeft netjes technische antwoorden en weten wat je begrijpt als je technische termen gebruikt, ook hebben ze toen ik een probleem had out-of-the-box gedacht om je toch zo snel mogelijk te helpen.

De kwaliteit van het internet is perfect en ik ben nooit langer offline geweest dan 30 minuten met storing of onderhoud.

Telefoon werkt zoals het moet en TV beeld is uitmuntend.
Gemiddelde score 

10.0
Installatie 

10.0
Helpdesk 

10.0
Internet 

10.0
Bellen 

10.0
Digitale televisie 

10.0
Geschreven door Jack Februari 19, 2012

Ik heb zeer goede ervaringen met Tweak Blauw glasvezel. De servicedesk is snel en geeft netjes technische antwoorden en weten wat je begrijpt als je technische termen gebruikt, ook hebben ze toen ik een probleem had out-of-the-box gedacht om je toch zo snel mogelijk te helpen.

De kwaliteit van het internet is perfect en ik ben nooit langer offline geweest dan 30 minuten met storing of onderhoud.

Telefoon werkt zoals het moet en TV beeld is uitmuntend.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Freek
Maart 12, 2012
Beste,

Je zegt:
"De kwaliteit van het internet is perfect en ik ben nooit langer offline geweest dan 30 minuten met storing of onderhoud."

Betekend dat dat je af en toe onder de 30 minuten of minder off-line bent Dat zou ik onaanvaardbaar vinden... Hoe vaak gebeurt dat dan precies?
1 resultaten - getoond 1 - 1