Details van de review

Tweak
Internet providers
Het leek allemaal zo mooi dat glasvezel van Tweak met hun beloftes R+ abonnement.
Een HD set-up box.. misleidend of niet, maar de HD zit er niet in en verwachten zij medio 2011 wel te hebben, nouja, dat is mooi balen dus en je kan niet zomaar opnemen of de uitzending stil zetten en later weer verder kijken!
Zenders in eigen volgorde zetten kan ook al niet.
Vooraf toch wel even geinformeerd! En kon toch echt wel.

Monteur komt plots langs en na 2 uur vertrekt ie weer, niet gelukt dus.
1 week later weer monteur en 10 minuten later, zo dat is geregeld, hu, nu wel?

Aansluiten van Aminet kastje.
Na de eerste 10 minuten het Aminet set-top box kastje defect.
Gelijk contact gezocht met Tweak.
Tweak geeft niet thuis bij de eerste paar dagen met e-mail of telefonisch melding, en na enkele dagen nog niets.
Komt er aan hoor (1ste gesprek), 2de gesprek, nee dat kan een paar weken duren want dat moet van de leverancier komen. Ben het hier niet mee eens en m�n beklag gedaan dat ik wel een correctie op de faktuur wil zien.
Juist, hoe krijg je Tweak zover dat ze je een nieuw kastje doen toesturen? nou gewoon het afgeschreven bedrag terug halen want ze konden opeens het bedrag snel innen.
Omdat ze heel snel een faktuur kunnen sturen en je gewoon met een kapot kastje kunnen laten zitten moet je precies zo doen als wat zij dus doen, dus haal gewoon snel je centjes terug. En? ja ze reageren gelijk met dat u dat beter niet had kunnen doen, maar kreeg wel met 2 dagen een nieuw kastje van ze want ja dat was wel wat vreemd merkte zij op.
Al goed, de boel aangesloten en ging goed.
Maar het Beeld is 4:3 op een breedbeeld TV, alle instellingen nagelopen van TV en Aminet kastje en enige wat je krijgt is mooie zwarte balken aan de zijkant of aan de onderkant en of beide kanten en een klein vierkant beeldje... Maar dat is nog niet alles, tijdens reclame krijg je netjes breedbeeld. Dat reclame is echt wel het laatste wat ik in breedbeeld wil zien.

Tweak helpdesk.. tja, binnen 5 dagen??? dit jaar of bedoelen net zoals de aansluit brief dat je in 1983 wordt aangesloten:)

Kortom, waar het ook aan licht, dit is zeker geen kijken en de helpdesk van tweak reageert met mate of met warrig bericht en technisch advies krijg je zeker niet. Wel spraken ze opeens over, u had ook even met onze TD kunnen bellen, hebben ze die nu opeens wel dan??
Want voordat je eraan begint kan namelijk alles, later blijkt het toch niet zo te zijn!

Uiteraard de boel opgezegd, tjee hoelang kan je bezig zijn..

Oftewel kort samengevat
- Internet was Prima vanaf dag 1
- TV signaal absoluut een blunder (2 weken niet kunnen kijken vanwege defect)
- Bel pakket, geen idee, niet eens meer de moeite genomen om te proberen.
- Service Tweak, ver te zoeken
Zal ik Tweak aanraden?
Ja, vooral doen als je veel tijd hebt.

En Tweak zegt, wij hebben onze plicht gedaan.
Nou Tweak, ga zo door, maar ik kom niet meer terug..

Overigens alles ingeleverd dus, komt er net een super HDMI kwaliteitskabel binnen van Trust.. kwaliteit en trust????
Sorry hoor maar dat wil ik niet eens in m�n huis hebben, dus ronde archief!

Mensen, sterkte met tweak.

We hebben UPC digitaal en de overstap was om sneller internet te hebben en Glasvezel te benutten, nou we blijven wel even op koperdraadje doorgaan.
Gemiddelde score 

3.3
Installatie 

1.0
Helpdesk 

1.0
Internet 

8.0
Bellen 

Onbekend
Digitale televisie 

Onbekend
Geschreven door Ex Tweak gebruiker Oktober 25, 2010

Het leek allemaal zo mooi dat glasvezel van Tweak met hun beloftes R+ abonnement.
Een HD set-up box.. misleidend of niet, maar de HD zit er niet in en verwachten zij medio 2011 wel te hebben, nouja, dat is mooi balen dus en je kan niet zomaar opnemen of de uitzending stil zetten en later weer verder kijken!
Zenders in eigen volgorde zetten kan ook al niet.
Vooraf toch wel even geinformeerd! En kon toch echt wel.

Monteur komt plots langs en na 2 uur vertrekt ie weer, niet gelukt dus.
1 week later weer monteur en 10 minuten later, zo dat is geregeld, hu, nu wel?

Aansluiten van Aminet kastje.
Na de eerste 10 minuten het Aminet set-top box kastje defect.
Gelijk contact gezocht met Tweak.
Tweak geeft niet thuis bij de eerste paar dagen met e-mail of telefonisch melding, en na enkele dagen nog niets.
Komt er aan hoor (1ste gesprek), 2de gesprek, nee dat kan een paar weken duren want dat moet van de leverancier komen. Ben het hier niet mee eens en m�n beklag gedaan dat ik wel een correctie op de faktuur wil zien.
Juist, hoe krijg je Tweak zover dat ze je een nieuw kastje doen toesturen? nou gewoon het afgeschreven bedrag terug halen want ze konden opeens het bedrag snel innen.
Omdat ze heel snel een faktuur kunnen sturen en je gewoon met een kapot kastje kunnen laten zitten moet je precies zo doen als wat zij dus doen, dus haal gewoon snel je centjes terug. En? ja ze reageren gelijk met dat u dat beter niet had kunnen doen, maar kreeg wel met 2 dagen een nieuw kastje van ze want ja dat was wel wat vreemd merkte zij op.
Al goed, de boel aangesloten en ging goed.
Maar het Beeld is 4:3 op een breedbeeld TV, alle instellingen nagelopen van TV en Aminet kastje en enige wat je krijgt is mooie zwarte balken aan de zijkant of aan de onderkant en of beide kanten en een klein vierkant beeldje... Maar dat is nog niet alles, tijdens reclame krijg je netjes breedbeeld. Dat reclame is echt wel het laatste wat ik in breedbeeld wil zien.

Tweak helpdesk.. tja, binnen 5 dagen??? dit jaar of bedoelen net zoals de aansluit brief dat je in 1983 wordt aangesloten:)

Kortom, waar het ook aan licht, dit is zeker geen kijken en de helpdesk van tweak reageert met mate of met warrig bericht en technisch advies krijg je zeker niet. Wel spraken ze opeens over, u had ook even met onze TD kunnen bellen, hebben ze die nu opeens wel dan??
Want voordat je eraan begint kan namelijk alles, later blijkt het toch niet zo te zijn!

Uiteraard de boel opgezegd, tjee hoelang kan je bezig zijn..

Oftewel kort samengevat
- Internet was Prima vanaf dag 1
- TV signaal absoluut een blunder (2 weken niet kunnen kijken vanwege defect)
- Bel pakket, geen idee, niet eens meer de moeite genomen om te proberen.
- Service Tweak, ver te zoeken
Zal ik Tweak aanraden?
Ja, vooral doen als je veel tijd hebt.

En Tweak zegt, wij hebben onze plicht gedaan.
Nou Tweak, ga zo door, maar ik kom niet meer terug..

Overigens alles ingeleverd dus, komt er net een super HDMI kwaliteitskabel binnen van Trust.. kwaliteit en trust????
Sorry hoor maar dat wil ik niet eens in m�n huis hebben, dus ronde archief!

Mensen, sterkte met tweak.

We hebben UPC digitaal en de overstap was om sneller internet te hebben en Glasvezel te benutten, nou we blijven wel even op koperdraadje doorgaan.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.