Details van de review
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Nou hier het wonderbaarlijke verhaal. In december 2010 een aanvraag ingediend bij tweak voor het 50/50 complete pakket en na het tekenen van het contract een bevestigings brief gekregen dat er 7 februari een monteur langs zou komen om alles te installeren nou deze is geweest maar zij er is geen licht dus moest er een ticket aangemaakt worden om dat in orde te maken in de pop locatie. En ik moest maar 5 dagen wachten tot dit geregeld was. enfin ik gewacht tot de dinsdag erna wel gebeld met tweak en die zeiden dat het dan in orde zou komen. De dinsdag komt en gaat en geen licht direct met de monteur gebeld en deze wederom gebeld met de help desk en weer een ticket aangemaakt ik dus weer 5 dagen gewacht en ondertussen was mijn oude lijn en internet weg de dinsdag erna nog niks maar toevallig moest de monteur bij de beneden buurvrouw zijn voor een installatie en heeft hij de monteur gelijk in de centrale een verbinding laten maken voor mijn aansluiting maar nog steeds geen internet. Geen line sync zeg maar. Ik weer gebeld met tweak en een nieuwe afspraak gemaakt voor een monteur toen deze langs kwam bleek er bij tweak niks geregeld voor mijn aansluiting en is er weer een ticket aangemaakt om in de pop locatie wat te laten doen en zo ging het verder tot vorige week maandag 21 maart was dat en toen kwam dezelfde monteur weer langs en deze heeft in de poplocatie gecontroleerd of alles in orde was bleek er een test verbinding aangesloten te zijn op mijn aansluting hij heeft er toen zelf voor gezorgd dat ik op de router van tweak aangesloten werd dus alles was technisch gereed. Maar ja nog steeds geen internet en in de browser kreeg ik de melding u bent geen klant van tweak ik weer gebeld met de help desk en die beloofden me dat het slechts administratief was en dit voor vrijdag 1 april in orde zou komen nou je raad het al 1 april en geen grap nog steeds niks nu een aangetekende brief gestuurd dat ze de troep op kunnen komen halen en een aanvraag ingediend bij kpn want die kan wel leveren bij de beneden buurvrouw waarvan in nu internet te "leen" heb wil nooit meer iets met tweak te maken hebben