Details van de review
De internet aansluiting en de tweak-telefonie zijn prima in orde, ik heb nog geen onderbreking meegemaakt die aan Tweak te wijten is.
Er wordt gebruik gemaakt van het KPN netwerk, en daar is natuurlijk niets mis mee, dat is goed en betrouwbaar.
Een heel groot pluspunt vind ik dat je je eigen modem/router mag aansluiten op het netwerk. Binnenkort mag iedereen dat, maar Tweak heeft er al jaren geen enkel bezwaar tegen.
Mijn ervaring met de helpdesk is wisselend. Iedereen is erg vriendelijk en behulpzaam, maar niet iedereen is even goed op de hoogte van allerlei technische details zodat je soms een verkeerd antwoord krijgt. Als dat gebeurt: vergeet de telefonische helpdesk en ga verder per mail, dan komt het doorgaans wel bij iemand terecht die goed thuis is in de materie.
Overigens is dat een verschijnsel dat bij deze tijd lijkt te horen, ik herinner me nog goed mijn frustratie toen ik nog KPN abonnee was en een keer de helpdesk nodig had.
Gemiddelde score | 9.0 | |
Installatie | 9.0 | |
Helpdesk | 7.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Goede provider
Ik heb een DSL aansluiting bij Tweak zonder televisie, dus over TV kan ik niets zeggen.
De internet aansluiting en de tweak-telefonie zijn prima in orde, ik heb nog geen onderbreking meegemaakt die aan Tweak te wijten is.
Er wordt gebruik gemaakt van het KPN netwerk, en daar is natuurlijk niets mis mee, dat is goed en betrouwbaar.
Een heel groot pluspunt vind ik dat je je eigen modem/router mag aansluiten op het netwerk. Binnenkort mag iedereen dat, maar Tweak heeft er al jaren geen enkel bezwaar tegen.
Mijn ervaring met de helpdesk is wisselend. Iedereen is erg vriendelijk en behulpzaam, maar niet iedereen is even goed op de hoogte van allerlei technische details zodat je soms een verkeerd antwoord krijgt. Als dat gebeurt: vergeet de telefonische helpdesk en ga verder per mail, dan komt het doorgaans wel bij iemand terecht die goed thuis is in de materie.
Overigens is dat een verschijnsel dat bij deze tijd lijkt te horen, ik herinner me nog goed mijn frustratie toen ik nog KPN abonnee was en een keer de helpdesk nodig had.