Details van de review
Het is een zootje daar, neem je een abo? Dan ben je genaaid.
4 maand gratis = betalen vanaf de 1e maand.
Service = NUL
Expertise = NADA
En kennis = 0,0
Ben er jammer genoeg zelf in getuind en wil anderen waarschuwen voor de praktijken die TWEAK voert.
Eerst lekker maken met allemaal mooie verhalen over van alles en nog wat.
Als dan de lijn is opgeleverd, probeer dan maar eens een fatsoenlijk stukje informatie te krijgen.
Geen vraag wordt beantwoord, en facturen kloppen niet, afspraken worden niet nagekomen.
Heb het complete pakket, na aansluiting alleen maar internet.
Bij navraag over IPTV en Telefoon krijg je te horen dat alles gewoon werkt, NIET DUS.
Ik heb zelf de installatie gedaan, en dit hoort tot mijn werkzaamheden en heb hier geen problemen mee,
Toch krijg ik te horen dat er beter een monteur langs kan komen, LEKKER VERDIENEN!?!
Ik kan hier nog wel vele pagina�s mee vullen, doe ik niet omdat ik het niet waard vind mijn tijd te verspillen aan TWEAK
Het enige dat ik er mee vertellen wil, ZINT EER GIJ BEGINT, kijk goed naar de kleine lettertjes.
Heb je er geen verstand van, laat je eerst goed informeren en laat je alles schriftelijk bevestigen VOORDAT je een handtekening zet.
Bedenk dus goed of TWEAK wel de juiste IPS is voor jou, kijk goed rond en denk niet dat de goedkoopste de beste kan zijn.
Zelf installeren? PAS OP�.
TWEAK levert NIETS bij eigen installatie, zelfs geen handleiding.
Deze moet je vinden bij de concurrenten die WEL hun dingen voor elkaar hebben.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
TWEAK.NL? NIET AAN BEGINNEN
Het is een zootje daar, neem je een abo? Dan ben je genaaid.
4 maand gratis = betalen vanaf de 1e maand.
Service = NUL
Expertise = NADA
En kennis = 0,0
Ben er jammer genoeg zelf in getuind en wil anderen waarschuwen voor de praktijken die TWEAK voert.
Eerst lekker maken met allemaal mooie verhalen over van alles en nog wat.
Als dan de lijn is opgeleverd, probeer dan maar eens een fatsoenlijk stukje informatie te krijgen.
Geen vraag wordt beantwoord, en facturen kloppen niet, afspraken worden niet nagekomen.
Heb het complete pakket, na aansluiting alleen maar internet.
Bij navraag over IPTV en Telefoon krijg je te horen dat alles gewoon werkt, NIET DUS.
Ik heb zelf de installatie gedaan, en dit hoort tot mijn werkzaamheden en heb hier geen problemen mee,
Toch krijg ik te horen dat er beter een monteur langs kan komen, LEKKER VERDIENEN!?!
Ik kan hier nog wel vele pagina�s mee vullen, doe ik niet omdat ik het niet waard vind mijn tijd te verspillen aan TWEAK
Het enige dat ik er mee vertellen wil, ZINT EER GIJ BEGINT, kijk goed naar de kleine lettertjes.
Heb je er geen verstand van, laat je eerst goed informeren en laat je alles schriftelijk bevestigen VOORDAT je een handtekening zet.
Bedenk dus goed of TWEAK wel de juiste IPS is voor jou, kijk goed rond en denk niet dat de goedkoopste de beste kan zijn.
Zelf installeren? PAS OP�.
TWEAK levert NIETS bij eigen installatie, zelfs geen handleiding.
Deze moet je vinden bij de concurrenten die WEL hun dingen voor elkaar hebben.