Details van de review
Uit alle reakties blijkt dat ik niet de enige ben.
Bij mij heeft internet na aansluiten 1 dag gewerkt, daarna al 4 weken niet meer.
De helpdesk is het ergste van allemaal. Je krijgt alleen standaard antwoorden (reset de modem, haal de stekker eruit etc), verder weten ze er niets van. De belkosten lopen enorm op. Ook op emails krijg je alleen standaard antwoorden, welke nog meer ergenis opleveren. Uiteindelijk werd mij zelfs gezegd, de modem werkt, dus het probleem ligt bij uzelf en u moet maar hulp bij een iemand anders zoeken.
Ik heb Tweak in gebreke gesteld, de automatische incasso ingetrokken en de afgeschreven 1e factuur terug laten storten. Nu zal ik wel incasso achter me aan krijgen, maar ik zal tot het uiterste doorgaan, aangezien Tweak duidelijk in gebreke blijft. Ik vraag vandaag een andere provider aan.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Ik denk dat de leus "Tweak de meest relaxte provider van Nederland" beter gewijzigd kan wordern in "Tweak de meest waardeloze provider van Nederland".
Uit alle reakties blijkt dat ik niet de enige ben.
Bij mij heeft internet na aansluiten 1 dag gewerkt, daarna al 4 weken niet meer.
De helpdesk is het ergste van allemaal. Je krijgt alleen standaard antwoorden (reset de modem, haal de stekker eruit etc), verder weten ze er niets van. De belkosten lopen enorm op. Ook op emails krijg je alleen standaard antwoorden, welke nog meer ergenis opleveren. Uiteindelijk werd mij zelfs gezegd, de modem werkt, dus het probleem ligt bij uzelf en u moet maar hulp bij een iemand anders zoeken.
Ik heb Tweak in gebreke gesteld, de automatische incasso ingetrokken en de afgeschreven 1e factuur terug laten storten. Nu zal ik wel incasso achter me aan krijgen, maar ik zal tot het uiterste doorgaan, aangezien Tweak duidelijk in gebreke blijft. Ik vraag vandaag een andere provider aan.
Commentaar
(na diverse mail en telfoon verkeer.
En dan begint de ellende pas telefoon is niet door te schakelen en voicemail niet inte schakelen.
Gebeld met service desk wordt mij medegedeeld dat dit zeker nog een maand kan duren en ik mag eigenlijk niet klagen want telefonie krijg je er toch gratis bij.
Meneer hoe graag we het ook willen we kunnen niet verantwoordelijke manager spreken kan niet. Leuk als je je telefoon zakelijk gebruikt en altijd buiten moet werken.
Nog 8 mnd en weer terug naar KPN. Tweak bedankt