Details van de review
Na zeer slechte ervaringen bij een andere provider ben ik sinds 2008 bij Tweak.
Heb slechts 1 keer met de helpdesk moeten bellen en werd toen heel vriendelijk en profesioneel geholpen.
Heb tot nu toe geen enkele storing gehad. (behalve vandaag doet de mail het even niet maar Tweak kennende is dat met een paar uurtjes opgelost)
Bellen doe ik bijna niet via V.O.I.P. en digitale televisie heb ik niet via Tweak dus daar kan ik geen cijfer voor geven.
Een zeer tevreden klant
Heb slechts 1 keer met de helpdesk moeten bellen en werd toen heel vriendelijk en profesioneel geholpen.
Heb tot nu toe geen enkele storing gehad. (behalve vandaag doet de mail het even niet maar Tweak kennende is dat met een paar uurtjes opgelost)
Bellen doe ik bijna niet via V.O.I.P. en digitale televisie heb ik niet via Tweak dus daar kan ik geen cijfer voor geven.
Een zeer tevreden klant
Gemiddelde score | 9.3 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 8.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Geschreven door
Harm
Februari 23, 2012
Voor mij de beste provider
Na zeer slechte ervaringen bij een andere provider ben ik sinds 2008 bij Tweak.
Een zeer tevreden klant
Was deze review nuttig?